ניר. מזל טוב



לא עוצר בסגול
ספסל ,03/07/2010

יוני ניר (בן 24 היום), אחד השחקנים המשתפרים בליגת העל בעונה האחרונה, יחליף קבוצה גם בקיץ הזה ויעזוב את הפועל חולון לטובת מכבי חיפה. רוזן: "אין הרבה גבוהים ישרלים כאלו".

יוני ניר, שחוגג היום 24, ממשיך את המסע שלו בין קבוצות הליגה. הפורוורד, שגדל בנוער של מכבי ת"א, החליף מאז עלייתו לבוגרים קבוצה בכל עונה: הפועל ירושלים, עירוני ר"ג, בני השרון, מכבי ראשל"צ, גבעת שמואל ואשתקד הפועל חולון. ובעונה הבאה? הוא עובר למכבי חיפה, שם יתפוס את מקומו של עידו קוז'יקרו.

בשנתיים האחרונות הפך ניר לאחד הגבוהים הישראלים הטובים בליגה. בעונת 08/09 הוא ירד ליגה עם הגבעה, אך הוכיח שהוא שחקן חמישייה לגיטימי בליגה עם 8.0 נק' ו-4.0 ריב' למשחק. בעונה האחרונה הוא היה מהבולטים במסע ההישרדות של הפועל חולון, כאשר שיפר בפעם הרביעית ברציפות את ממוצע הנקודות העונתי שלו ל-9.8, הוסיף 4.7 ריב' וגם קלע לראשונה מעל 70% מהקו.

ניר שיפר את שיא הקריירה שלו בניצחון מפתיע על חיפה, בו קלע 20 נק' עם החטאה אחת בלבד ואפילו קלע שלשה נדירה. בפלייאוף התחתון הוא רשם 6.6 נק', 5.8 ריב' ו-1.6 אס', אבל דייק ב-24% מהשדה. השיפור הגדול שהפגין לאורך העונה הביא להכללתו בסגל נבחרת ישראל לקראת מוקדמות אליפות אירופה 2011.

ג'ף רוזן: "יוני שחקן צעיר ומאד מוכשר, שחקן נבחרת ישראל, אין הרבה גבוהים ישראלים כאלו ולכן אני שמח להחתים אותו במכבי חיפה שבונה לטווח ארוך ומעוניינת לרכז כשרונות צעירים בשורותיה."

מאמן חיפה אלעד חסין: "אני מאד מרוצה מההחתמה של יוני שהיא המשך לקו שאנו בונים בחיפה: שחקנים מוכשרים וצעירים עימם ננסה להגיע לטופ".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();