אורלנד נשאר כתום
ספסל ,01/07/2010

הקלעי של מכבי ראשל"צ סיכם על הישארותו לעונה שנייה בקבוצה, אחרי שרשם 11.8 נק' בפלייאוף אשתקד. זו תהיה הפעם הראשונה שהוא נשאר לשנתיים באותה קבוצה מאז שעזב את אשקלון באמצע העשור שעבר.

מכבי ראשל"צ ממשיכה להיות אחת הקבוצות היותר פעילות עד כה בפגרה והיום היא סיכמה על הישארותו של יהוא אורלנד לשנה שנייה בקבוצה. הוא מצטרף לזרים ארון מגי ודארל טאקר, ניצן חנוכי שהצטרף לאחרונה וצמד הצעירים איגור נסטרנקו ותמיר שמחוני.

אורלנד סבל מעונה מאוד לא יציבה ובמשך העונה הסדירה הסתפק ב-4.7 נק', 1.2 ריב' ו-0.5 אס', עם פחות מ-29% מעבר לקשת. עם זאת, בשלבים המאוחרים של העונה הפך לחבר קבוע בחמישייה וברבע גמר הפלייאוף מול הפועל ירושלים עלה ל-11.8 נק' בממוצע, כשהוא קולע 48% לשלוש. משחק השיא שלו היה בניצחון היחיד של הכתומים בפלייאוף, עם 26 נק' כולל שמונה שלשות בניצחון חוץ במלחה.

עבור אורלנד, תהיה זו הפעם הראשונה מזה חמש שנים שהוא נשאר באותה קבוצה לעונה שנייה, אחרי שבארבע האחרונות נדד כל קיץ בין גלבוע/עפולה, ירושלים, חולון ואשתקד כאמור ראשל"צ. העונה האחרונה היתה היחידה שלו בליגת העל מאז 01/02 עם פחות מ-30% לשלוש פרט לעונה הנוראית שעבר במלחה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();