אלצ'קו. פריצת דרך.



אלכס צ'וברביץ' בדרך לספרד
יאיר קלס ,30/06/2010

הסנטר מיבנה שהיה מבוקש בלא מעט קבוצות מליגת העל סיכם בקבוצת פואנלברדה בה שיחק בעונה שעברה טל בורשטיין.

ברק חקלאי

אלכס צ'וברביץ' (23, 2.12), סיכם את תנאיו בקבוצת פואנלברדה מהליגה הספרדית הראשונה כשהכוונה של שני הצדדים היא לחתום על חוזה ארוך טווח. "יש סיכום בין שני הצדדים שהכוונה היא לחתום על הסכם ארוך טווח עם השאלה לקבוצה ספרדית אחרת בעונה הראשונה" אמר סוכנו של השחקן, זאב גרוס.

מנהלה המקצועי של הקבוצה הספרדית, פרן לופז, התייחס להחתמה הצפויה: "מדובר בשחקן חזק ופיזי מאוד עם ניתור טוב ויכולת טובה מתחת לסלים. הוא משחק כדורסל רק 3 שנים כי לפני כן הוא היה שחקן כדורעף, זאת הסיבה שאנחנו חייבים לשפר את היכולות שלו מבחינת התנועה שלו במגרש, גם בהגנה וגם בהתקפה. מבחינה מקצועית הוא מתאים כבר עכשיו לשחק בקבוצה הראשונה אבל אנחנו מעדיפים שהוא ישחק בקבוצת הבת שלנו כדי שנוכל לבחון מקרוב את גרף ההשתפרות שלו"
למי ששכח בעונה האחרונה שיחק במדי הקבוצה הספרדית טל בורשטיין שחתם לפני שבועיים במכבי ת"א.

צ'וברביץ', החל את הקריירה שלו בגיל מאוחר יחסית (19) כשהצטרף לקבוצת אליצור נתניה מליגה א'. לאחר מכן החל השחקן בנדידה שלו ברחבי הארץ והעולם כשבדרך עבר בברק נתניה, קולג' בארה"ב, אליצור רמלה, איטליה, גליל עליון, כוכב יאיר ויבנה.

השנתיים האחרונות נחשבות מבחינתו להצלחה גדולה כאשר הוא פרץ לראשונה לתודעה בכוכב יאיר מהליגה הלאומית כשקיבל הזדמנות להוכיח את יכולתו והעמיד ממוצעים מרשימים של 11.8 נק' ו-10.8 רב' למשחק. בסיום אותה עונה נחטף אל פרויקט הצעירים של אליצור יבנה. בקבוצתו של גלעד כץ המשיך הגבוה להשתפר והיה גורם משמעותי בליגה בעיקר בסיבוב הראשון של העונה. משחקו הטוב ביותר היה מול מכבי באר יעקב כשקלע 21 נק' וקטף 21 רב' ב-30 דק' משחק. את העונה עצמה סיים צ'וברביץ' עם ממוצעים של 13.5 נק' ו-9 רב'.

שמו של צ'וברביץ' נקשר בשבועות האחרונים למספר רב של קבוצות מליגת העל אך בסופו של דבר החליט השחקן למצות את האופציה הספרדית.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();