יצחקי. עונה 13 בליגת העל



יצחקי ממשיך לנדוד
ספסל ,22/06/2010

ברק נתניה תהיה קבוצתו העשירית של אורי יצחקי, שנשאר באזור אחרי שנתיים בבני השרון. את שיא העונה שלו, 28 נקודות כולל 6 שלשות, קלע הגארד שחוזר לשתף פעולה עם שמוליק ברנר, דווקא בקופסל.

מעטים השחקנים שהצליחו לקלוע העונה מחוץ לקשת בנתניה. היו קבוצות שסיימו משחקים ב"קופ-סל" עם שתי שלשות וממוצע הקליעות מדאון-טאון שם היה הנמוך מבין אולמות הליגה. אולי זאת הסיבה שאורי יצחקי, שקלע שם 6 שלשות לבד בדרך לשיא עונה של 28 נקודות, חתם בברק נתניה לעונה הבאה.

הסווינגמן, ששיחק בשנתיים האחרונות בבני השרון, יחזור לשתף פעולה עם שמוליק ברנר, איתו שיחק בעבר בנבחרות הצעירות בהצלחה גדולה (מדליית ארד עם הקדטים, מדליית כסף עם העתודה) וכן בעירוני ר"ג של סיירת בלינקו בעונת 07/08.

עבור יצחקי תהיה העונה הבאה ה-13 בליגת העל ופרט לבני הרצליה, הקבוצה בה גדל, הוא מעולם לא שיחק יותר משנתיים באותו מקום. הגארד כבר הספיק לעבור בהרצליה, רעננה, ירושלים, ר"ג (שתי קדנציות), רמה"ש, בני השרון (שתי קדנציות) ונהריה, ועל הדרך שיחק בחו"ל בלאשקו הסלובנית ואגלאו היוונית.

את העונה שעברה פתח יצחקי בצורה בינונית מאוד ובמשך רוב העונה היה השחקן עם אחוזי הקליעה מהשדה הנמוכים בליגה. הוא סיים את העונה הרגילה עם 8.4 נק', 1.6 ריב' ו-2.4 אס' למשחק, אבל התפנית הייתה בגמר גביע המדינה, בו קלע 17 נקודות נגד מכבי ת"א ושינה את העונה שלו.

את העונה הרגילה הוא סיים עם ארבעה משחקים בדו-ספרתי, כולל 28 בנתניה כאמור ובפלייאוף היה יוצא מן הכלל בסדרה של חמישה משחקים מול מכבי ת"א, בה לא ירד מ-11 נקודות ותרם בממוצע 12.8 נק', 3.2 ריב' ו-1.4 אס', כשהוא משפר בצורה דרמטית את אחוזיו מהשדה וקולע שתי שלשות כל ערב.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();