קוז'יקרו. שב אחרי שבע שנים



חוזר לבית אחר
ספסל ,22/06/2010

עידו קוז'יקרו, שהחל את הקריירה בגליל עליון כשעוד שיחקה בכפר בלום, חתם לשנתיים בהפועל גלבוע/גליל בגן-נר. אוחיון: "מבחינתנו זו סגירת מעגל וגם תחילתו".

שבע שנים לאחר שעזב אותה, יחזור עידו קוז'יקרו לשחק בקבוצת נעוריו, הפועל גלבוע/גליל, גם אם כאשר כשעזב אותה שיחקה בכפר בלום ואילו היום היא מארחת את משחקיה בגן-נר כמובן. הסנטר בן ה-32 חתם לשנתיים והוא הרכש הראשון של האלופה לעונה הבאה.

קוז'יקרו עזב את גליל בעונת 02/03 לטובת הפועל ירושלים, בה שיחק שלוש עונות במהלכן זכה בגביע יול"ב. בהמשך שיחק שנתיים בעירוני נהריה ובשנתיים האחרונות במכבי חיפה, בה רשם בעונה שעברה 10.3 נק', 7.4 ריב' ו-1.4 אס' בממוצע למשחק.

סנטר הנבחרת הוא אחד משחקני הפנים הישראלים היציבים ביותר בשנים האחרונות והיחיד פרט ליניב גרין ששיחק במדי ישראל בכל אליפויות אירופה בשנות האלפיים. בארבע העונות האחרונות תמיד העמיד ממוצע נקודות דו-ספרתי, ובדרך כלל היה מלך הריבאונדים הישראלי, כמו בעונה החולפת.

חיים אוחיון, הבעלים של גלבוע/גליל שמח על ההחתמה: "מבחינתנו זו סגירת מעגל וגם תחילתו. יש לנו הרבה הערכה ליכולת של עידו אבל לא פחות מזה לשייכות שלו לגליל ולגלבוע ואני בטוח שגם נהנה והוא יעזור הרבה מאוד לקבוצה בניסיון ובעוצמה שלו. מבחינתנו זה הגבוה הכי טוב בארץ והוא יבוא יחד איתנו כדי להוביל את הקבוצה להישגים בעתיד".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();