רוט. חוזר לחולוניה



מתחיל לחזור על עקבותיו
ספסל ,22/06/2010

מורן רוט, שמעולם לא נשאר ליותר מעונה אחת באותו מקום, יחזור לראשונה לקבוצה בה כבר שיחק בעבר. הרכז חתם היום בהפועל חולון, וישוב לשחק תחת מיקי דורסמן איתו זכה באליפות לפני שנתיים.

לפני שנתיים היה מורן רוט הישראלי המוביל של הפועל חולון בדרך לזכייה מדהימה באליפות המדינה, שהיתה התואר הראשון של הקבוצה אי-פעם. בשתי העונות שעברו מאז, הוא חטף אינספור קללות ונאצות מהקהל החולוני, אבל בעונה הבאה הוא יחזור להיות אליל באולם הפחים, לאחר שחתם עם הסגולים לשנתיים.

רוט, שנבחר לתגלית העונה ב-04/05 אז שיחק ברמה"ש, נוהג להחליף קבוצה כל קיץ. הוא שיחק בראשל"צ, גליל עליון, עירוני ר"ג, חולון, הפועל ירושלים ובעונה שעברה בעירוני אשקלון.

בעונה החולפת רשם הרכז ממוצעי שיא בקריירה של 12.2 נק', 5.0 אס' ו-2.7 ריב' במדי אשקלון, אבל סיים עם הקבוצה במקום השביעי בלבד והודח בסוויפ בפלייאוף מול האלופה שבדרך מגן-נר. בשלושה משחקי פלייאוף הוא רשם רק 5.0 נק' ב-26% מהשדה, כולל 0 מ-7 לשלוש, שהצטרפו להופעה רעה מאוד שלו בחצי גמר גביע המדינה.

רוט, שלא ישחק הקיץ עם נבחרת ישראל אחרי שהופיע בשורותיה בשתי אליפויות אירופה האחרונות, הגיע לפיינל פור עם שלוש קבוצות שונות והיה מהישראלים הבולטים בליגה בשנתיים האחרונות עם ממוצע נקודות דו-ספרתי.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();