בורשטיין. חוזר אחרי שנה



"שמח לחזור הביתה"
ספסל ,15/06/2010

טל בורשטיין חוזר לעונה עשירית במכבי ת"א, שנה בלבד לאחר שעזב אותה לטובת פואנלבראדה הספרדית. קפטן הנבחרת חתם במדי הצהובים לשלוש שנים. המאמן דיוויד בלאט: "אני מאוד אוהב את טל באופן אישי, זו רק ההתחלה בהחזרת הצביון הישראלי".

עונה אחת בלבד אחרי שעזב את מכבי ת"א לטובת פואנלבראדה הספרדית, חוזר טל בורשטיין למדים הצהובים. קפטן נבחרת ישראל, ששיחק במכבי במשך תשע עונות בעשור שעבר, חתם היום לשלוש שנים.

"אני שמח מאוד וגאה לחזור הביתה", אמר בורשטיין, "יהיה תענוג לשתף שוב פעולה עם דריק ודייויד. אני סומך על בלאט שירכיב קבוצה נהדרת, מאוזנת וחכמה כמו שהוא יודע. היתה לי שנה מרתקת בספרד, אבל אין כמו לחזור לישראל, למכבי ולהיכל נוקיה. אני מקווה להשלים כאן את הקריירה"

דיוויד בלאט על חזרתו של בורשטיין למכבי: "אני שמח מאוד, זה אחד הדברים הראשונים שהיה לי חשוב לעשות עם שובי למועדון. את טל אני מאוד אוהב באופן אישי והוא שחקן ודמות מאוד חשובה למכבי ת"א. זו רק ההתחלה בהחזרת הצביון הישראלי לקבוצה"

בורשטיין שיחק במכבי תשע עונות, שבהן זכה בשמונה אליפויות ישראל, שישה גביעי המדינה, שני תארי יורוליג וגביע סופרוליג אחד. בפיינל פור 2006 סבל הגארד מפציעה קשה, שגרמה לו להחמיץ את קמפיין הנבחרת ואת תחילת העונה הבאה, אך בסיום העונה הוא חזר ועזר למכבי ת"א של נבן ספאחיה לזכות באליפות בעור שיניה.

בשתי העונות הבאות הוא המשיך לסבול מפציעות ולרדת במספריו, שהגיעו לשפל תחת פיני גרשון בעונת 08/09, אז רשם 5.6 נק' ו-2.2 ריב' בלבד למשחק. בורשטיין החליט לעזוב את הקבוצה ושיחק באליפות אירופה 2009 כשהוא עדיין לא יודע באיזו קבוצה ישחק.

רגע לפני פתיחת העונה חתם בורשטיין בפואנלבראדה ואחרי פתיחת עונה מגמגמת, הפך לשחקן חשוב מאוד בקבוצה ועזר לה להישאר בליגה, כשהוא נבחר ע"י אתר האוהדים של הקבוצה למצטיין העונה. ב-30 משחקים בליגה הטובה באירופה רשם בורשטיין 9.3 נק', 2.4 ריב' ו-1.4 אס' עם 39% לשלוש ו-81% מהקו.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();