דורסמן. עונה שישית בשבע שנים



דורסמן ממשיך לשלוש עונות
ספסל ,13/06/2010

אחרי שהוביל אותה לחוף מבטחים בפלייאוף התחתון והשאיר אותה בליגת העל לעונה נוספת, האריך מיקי דורסמן את חוזהו בהפועל חולון, זאת לאחר שהובהר לו שתקציב הקבוצה יגדל משמעותית.

מעטים המאמנים שעברו עם מועדון אחד את מה שמיקי דורסמן עבר עם הפועל חולון. הוא לקח את קבוצת נעוריו בליגה הארצית, העלה אותה לליגת העל אחרי שבדרך ויתר פעם אחת על העלייה, זכה איתה באליפות המדינה ועזב מיד לאחר מכן. בעונה שעברה, הוא הגיע אליה במהלך העונה ולמרות שסיים את הליגה במקום ה-12 והאחרון, הוביל אותה להישארות אחרי ניצחון 2:3 בפלייאוף התחתון על עירוני נהריה.

ביום שבת חתם דורסמן לשלוש עונות נוספות בהפועל חולון, לאחר שהובהר לו שתקציב הקבוצה יגדל משמעותית בעקבות הצטרפותם של מספר משקיעים. במקביל ממשיכים בחולון להידבר עם מספר חברות נוספות שעשויות לאמץ את הסגולים.

העונה הקרובה תהיה השישית של דורסמן בחולון בשבע השנים האחרונות. למעשה, רק בעונת 08/09 לא אימן בקבוצה, כאשר פתח את העונה בחוץ והצטרף למכבי ראשל"צ לקדנציה קצרצרה במהלך הסיבוב הראשון.

עדיין לא ברור מי מהסגל של חולון בעונה הקרובה יישאר גם בקיץ הקרוב, אך בקבוצה מקווים בהחלט לחזור להתחרות בצמרת בעונה הבאה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();