ליובין. עוד לא בן 33



ליובין עובר לקידמת הבמה
ספסל ,13/06/2010

ליאור ליובין, ששימש כעוזרו של עודד קטש בשנתיים האחרונות בהפועל גלבוע/גליל, מונה במקומו למאמן הראשי של האלופה. ברק פלג צפוי לתלות את הנעליים ולשמש כעוזרו.

בקיץ 1993 נפרדה האלופה הטרייה גליל עליון מפיני גרשון ומינתה במקומו את אריק שיבק. הוא שרד עד אמצע העונה בטרם הוחלף ע"י עוזרו דייויד בלאט. ליאור ליובין, שמחליף את עודד קטש על הקווים של אלופת המדינה הפועל גלבוע/גליל, יקווה להצליח "קצת" יותר.

ליובין, שבשנתיים האחרונות שימש כעוזרו של קטש בקבוצה, יקפוץ לראשונה לעמדת המאמן הראשי. רכז העבר, עוד לא בן 33, עוד היה אמור לרקוד על הפרקט, אבל פציעה קשה בגב השביתה אותו והביאה אותו לצד השני של הקווים.

ליובין גדל במחלקת הנוער של מכבי ר"ג, בה פרץ לראשונה תחת מולי קצורין. בהמשך עבר לתקופה קצרה ומתסכלת למדי במכבי ת"א, אבל אחרי עונה אחת בלבד עבר להפועל ת"א ובניצוחו של ארז אדלשטיין הוביל אותה לפיינל פור היורופליג ולשני ניצחונות בדרבי על מכבי, כולל ב-25 הפרש "בדרבי האלטרנטיבות" בו הצטיין.

הפועל הייתה קבוצתו האחרונה בארץ, בטרם נדד ברחבי אירופה ושיחק בהצלחה לא מבוטלת באזובמאש מאריופול האוקראינית. בהמשך שיחק גם באפולון פטראס היוונית וצסק"א סופיה הבולגרית, לפני שהפציעה הכריעה אותו.

ברק פלג, שירד ליגה עם עירוני נהריה כשחקן, צפוי לתלות את נעליו ולשמש כעוזרו של ליובין.

עיקר המאמץ של גלבוע/גליל יהיה מעתה שמירה על כמה שיותר חלקים מהפזל שלקח אותה לאליפות, כאשר כבר ברור שהשארת בריאן רנדל, אלישי כדיר (מועמדים לירושלים) וג'רמי פארגו (ייבחן את אופציית האן.בי.אי) תהיה קשה במיוחד.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();