סטיל. נשאר לעונה שנייה



שמיר וסטיל נשארים בבני השרון
ספסל ,06/06/2010

אלדד אקוניס נפגש עם מאמן הקבוצה, שהוזכר כמועמד לעזור לפיני גרשון במכבי ת"א, וסיכם איתו על המשך עבודתו לשנתיים הבאות. הזר שכיכב בפלייאוף מצטרף אל שון ג'יימס, בן רייס וארז כץ בסגל לעונה הבאה. רות'בארט וג'וש שיפ מועמדים להצטרף.

בפגישת עבודה שנערכה במהלך השבוע בין יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס למאמן הקבוצה דן שמיר סיכמו השניים על המשך עבודתו של המאמן בהתאם לחוזה שנחתם בקיץ שעבר לשלוש שנים. הפגישה נערכה בעקבות מועמדותו של שמיר לחזור לשמש כעוזרו של פיני גרשון במכבי ת"א, תפקיד בו החזיק עד סוף עונת 05/06.

בנוסף החליטה הקבוצה לנצל את האופציה להאריך את חוזהו של רון סטיל לעונת 2010/11 והוא ימשיך בקבוצה בשנה הבאה. הרכז, בוגר אוניברסיטת אלבאמה, הוכיח בעונתו הראשונה כמקצוען שהפציעה הקשה שעבר מאחוריו ובמהלך העונה הרגילה רשם 9.8 נק', 2.4 אס' ו-2.1 ריב' למשחק.

בפלייאוף הפך סטיל לשחקן הכי חשוב במערך של שמיר, כאשר קפץ ל-34.4 דקות למשחק בהן תרם 16.2 נק', 3.0 אס', 2.2 ריב' ו-42% מעבר לקשת. סטיל בלט במיוחד בניצחון על מכבי ת"א במשחק הראשון ברבע הגמר עם 24 נק' ו-5 אס'.

סטיל מצטרף אל שון ג'יימס, בן רייס וארז כץ שכבר חתומים בקבוצה לשנה הבאה, כשגם לדורי אסף הפצוע יש חוזה ובקבוצה עוקבים אחרי קצב החלמתו והחלטות לגביו יתקיימו בהתאם. בקבוצה החלו בימים האחרונים בשיחות עם סוכנים ושחקנים במטרה להשלים קודם כל את הסגל הישראלי.

בין המועמדים להצטרף לקבוצה הוזכרו בימים האחרונים רוברט רות'בארט, סנטר נבחרת ישראל שבילה את העונה האחרונה בברק נתניה וכן ג'וש שיפ, בוגר אוניברסיטת UCLA, שנבחר לשחקן העונה בטורקיה והובילה את בורונובה הקטנה לגמר הגביע ולהשתתפות בפלייאוף. ב-33 משחקים העונה הוא רשם 18.8 נק', 5.2 ריב' ו-2.4 אס' למשחק.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();