נתי כהן יאמן את אליצור יבנה
ספסל ,24/05/2010

אחרי שהעלה ליגה את מכבי פתח-תקוה עובר נתי כהן לאמן בעונה הבאה את אליצור יבנה במקום גלעד כץ. כהן: "אני שמח להצטרף ליבנה. הפרויקט הזה הוא בדיוק הגשמת המטרות שלי"

נתי כהן חוזר לאמן בליגה הלאומית. כהן אימן בעונת 08/09 את מכבי הוד השרון והגיע איתה עד לחצי גמר הפלייאוף. בעונה שעברה אימן בליגה הארצית את מכבי פ"ת והעפיל איתה ללאומית.

כהן בן ה-37 מאמן כדורסל מזה 20 שנים. בין השאר אימן כהן במחלקות הנוער של הפועל חולון שם שימש כמנהל מקצועי כעוזר מאמן הבוגרים בליגת העל, כך לאורך מספר שנים וכן אימן את קבוצת הנוער לאומית של חולון.

בנוסף אימן נתי כהן במחלקת הנוער של בני הרצליה וכמאמן קבוצת הבוגרים ששיחקה בליגה ארצית, בקבוצות הנוער והבוגרים של הפועל כפר-סבא וחמש שנים בקבוצת הנוער של הפועל גליל עליון. בעונת 07/08 שימש כעוזר מאמן קבוצת הבוגרים מהגליל לצידם של אלי קנטי, דני פרנקו ולאחר מכן של עודד קטש.

ב- 15 השנים האחרונות מאמן נתי כהן במקביל בכל המסגרות של הנבחרות הצעירות באיגוד הכדורסל, במגוון רב של תפקידים בין השאר, עוזר מאמן נבחרת הקדטים, לצידם של רוני בוסאני, דני פרנקו ורובי בלינקו. מזה שנה משמש כהן מאמן באקדמיה לכדורסל לצידו של רובי בלינקו.

נתי כהן: "אני שמח להצטרף ליבנה. את רוב שנותיי הקדשתי לצעירים במחלקות הנוער בכדורסל והפרויקט הזה הוא בדיוק הגשמת המטרות שלי - לעבוד עם השחקנים הצעירים הטובים ביותר, לקדם אותם ולהפוך אותם לשחקני כדורסל טובים יותר. המטרה שלנו תהיה להיאבק בחלק העליון של הטבלה ואני מודה לראשי הקבוצה על הזדמנות".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();