אוסישיקין זכתה בגביע האיגוד
ספסל ,30/04/2010

הפועל אוסישקין סגרה פיגור של 8 נק' מהמשחק הראשון וזכתה בפעם השניה ברציפות בגביע האיגוד לאחר נצחון 51-75 על כוכב יאיר/כפר-סבא

הפועל אוסישקין הגיעה למשחק השני בגמר גביע האיגוד עם הגב לקיר , לאחר שבמשחק הראשון הפסידה בחוץ לאליצור כוכב יאיר (91:83), היה זה הפסדה הראשון של אוסישקין העונה. אתמול בהדר יוסף זו הייתה אופרה אחרת לגמרי, בעידודם של 1,200 צופים רעשנים השתלטה אוסישקין על המשחק כבר בפתיחה תוך שהיא משאירה את כוכב יאיר על 19 נק' בלבד בחצי הראשון ו-55 במשחק כולו, טוהר חיימוביץ (21 נק' 5 חטיפות) ומתן נאור (14 נק', ו-9 ריב') הצטיינו בשורות האדומים. בסיום 75:51 לאוסישקין שחוגגת דאבל שלישי ברציפות מאז הקמתה.


במהלך המשחק הצביעו האוהדים האדומים לשחקן העונה שלהם ובחרו במתן נאור שסיים כמלך הסלים של הקבוצה והעמיד שורה סטטיסטית של 17 נק', 6 ריב' ו-3 חטיפות למשחק, במקום השני נבחר טוהר חיימוביץ (16 נק' בממוצע למשחק) ואחריו גל איתן (11 נק').
בעונה הבאה תשחק אוסישקין בליגה הלאומית וכעת היא תחכה להחלטת הנהלת איגוד הכדורסל בנוגע למספר הזרים ותקנת הצעירים בליגה, החלטה שאמורה להתקבל בשבוע הבא.

מתן נאור: " אני מודה לאוהדים על הבחירה אבל רוצה לתקן אותם, הם השחקן המצטיין. עשינו עונה מופלאה אבל זוהי רק ההתחלה ובעונה הבאה מצפה לנו אתגר גדול. אנחנו קבוצה מגובשת עם חבר'ה מדהימים ואני רוצה להודות להם על עונה מופלאה."

שרון אברהמי, מאמן הפועל אוסישקין: "מה שהלך אתמול בהדר יוסף היה מטורף, זו חויה מדהימה לשחק מול קהל כזה, עם שחקנים כאלה ובמועדון כזה. בתחילת השנה עוד חששתי לרדת לליגה הארצית אבל מהר מאוד הבנתי שעשיתי צעד מצויין, יש להפועל אוסישקין הווה ועתיד גדול."







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();