טאקר. חיזוק משמעותי



פי.ג'יי טאקר חוזר ארצה
ספסל ,03/03/2010

הפורוורד שזכה עם הפועל חולון באליפות המדינה, והוזכר מאז כמועמד להצטרף למכבי ת"א והפועל ירושלים, חתם הערב בבני השרון וישחק כבר ביום ב' הקרוב מול מכבי חיפה. אקוניס: "הוא מאוד רעב לחזור למגרש". דורי אסף גמר את העונה.

שנתיים אחרי שסחף את הפועל חולון לאליפות היסטורית, חוזר פי.ג'יי טאקר ארצה. הפורוורד, שנבחר לשחקן העונה בליגת העל בעונת 07/08, חתם עד תום העונה בבני השרון. הוא צפוי לנחות בארץ ביום שישי ולערוך הופעת בכורה ביום שני מול מכבי חיפה בחוץ.

טאקר, פורוורד יליד ראלי, צפון קרוליינה, הוא בוגר אוניברסיטת טקסס 2006, בה שיתף פעולה עם למרכוס אולדרידג' מפורטלנד ודניאל "בובי" גיבסון מקליבלנד. בעונתו האחרונה בלונגהורנס, שהגיעו עד לאליט 8, רשם 16.1 נק', 9.5 ריב', 2.9 אס' ו-1.8 חט' למשחק.

הוא הפגין יכולת גבוהה ויציבה לאורך כל העונה, נתן תרומה קבועה של דאבל-דאבל כמעט כל ערב ונבחר לשחקן העונה וחמישיית ההגנה של מחוז הביג 12. טאקר קיווה להיבחר בסיבוב הראשון, אבל נדחק מטה וטורונטו לקחה אותו בבחירה ה-35 בלבד.

הוא קיבל חוזה לשנתיים בקנדה, ושיתף פעולה עם אנתוני פארקר בתחילת העונה, אבל לאחר חודשיים נשלח לקולוראדו מליגת הפיתוח. בפברואר הוא נקרא לשוב לטורונטו לחודש נוסף, אבל את העונה סיים ב-NBDL. בסה"כ, ב-17 משחקים בליגה הטובה בעולם, רשם 1.8 נקודות ו-1.4 ריבאונדים.

בקיץ 2007 עוד ניסה מזלו במחנה האימונים של קליבלנד, אך לא קיבל חוזה ונחת לראשונה באירופה בהפועל חולון. אחרי תקופת הסתגלות קצרה, הפך הפורוורד לאחד השחקנים הטובים בליגה וב-26 משחקים רשם 14.6 נק' ו-7.0 ריב' שסידרו לחולון את המקום הראשון בסיום העונה הרגילה. בפלייאוף הוא עלה ל-20.5 נק' ו-10.5 ריב' והוביל את חולון לאליפות היסטורית.

בשנתיים האחרונות הוזכר טאקר לא פעם כמועמד להצטרף למכבי ת"א והפועל ירושלים, אך נשאר בבי.סי דונייצק האוקראינית עד לאחרונה, כאשר הקבוצה סבלה מבעיות כלכליות. בעונה שעברה סבל טאקר מפציעה בברך, לאר פתיחת עונה מצויינת בה הוביל את טבלת מלך הסלים בליגה עם 19.4 נק' ו-5.9 ריב'.

העונה הוא רשם בתשעה משחקי ליגה 11.9 נק', 4.8 ריב' ו-1.4 אס', עם 43% לשלוש ו-84% מהקו. ביורוצ'אלנג', אליו נפלה הקבוצה אחרי הפסד לבילבאו במוקדמות היורוקאפ, הוא רשם בחמישה משחקים 23.4 נק', 6. ריב', 3.0 אס', 55% לשלוש ו-66% מהקו ב-35.2 דקות.

תגובת יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס: "קודם כל אני רוצה להודות לבעלים ונשיא הקבוצה לני רקאנטי. המהלך הזה לא יכול היה להתבצע בלי החלטה ועזרה אישית שלו על מנת שנוכל להביא חיזוק ברמה הזאת.

בתקופה האחרונה אנחנו סובלים מהרבה חוסר מזל ובעיות כאלה ואחרות, כשאחרון בשרשרת היה פציעתו של דורי אסף שגמר את העונה. בעקבות כל זאת הרגשנו שאנחנו צריכים שינוי, ובעיקר שחקן שיוכל לשחק במספר עמדות, ולעזור בהובלת הכדור וביצירת מצבים בהתקפה.

אנחנו מאמינים שטאקר יוכל מאד לעזור לנו בכל התחומים האלה, מדובר בשחקן שהיה ה-MVP של הליגה לפני שנתיים והוביל את חולון לאליפות. שחקן על ניסיון שמכיר את הליגה ואפילו חלק מהשחקנים שלנו, וככה שיכול להיות לו אימפקט מידי וחיובי על הקבוצה.

דיברנו איתו מספר פעמים בימים האחרונים, הוא מאד רעב להצלחה ומאד רעב לחזור למגרש ואנחנו מקווים שההצטרפות שלו תעזור לנו להגיע למטרות שהצבנו לעצמנו בתחילת השנה".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();