כספי יחייב את דוראנט
ספסל ,09/02/2010

עומרי כספי ישתתף בסוף שבוע האולסטאר לא רק במשחק הרוקיז, אלא גם בתחרות החיובים בה יתמודד מול קווין דוראנט הלוהט ומול ראג'ון רונדו, האיש ו-59% העונתי מהקו.

אם בתיכנון הראשוני בקיץ בנה עומרי כספי על מנוחה קלה בסוף שבוע האולסטאר, אזי שדייויד סטרן דאג לו לתוכניות אחרות. כאלה שלא ישכח כל ימי חייו. פרט להופעתו במשחק הרוקיז נגד שחקני השנה השנייה, ישתתף הפורוורד הישראלי ביום שבת גם בתחרות החיובים (בין שבת לראשון בשעה 2:00 לפנות בוקר).

התחרות, שבארה"ב ידועה בשם H-O-R-S-E, כיוון שאחרי כל "חיוב" מקבל המחטיא אות נוספת, נערכה לראשונה באולסטאר של 2009 במסיבת רחוב בפיניקס. לשחקנים יש 24 שניות כדי לתכנן כל זריקה, והדבר היחיד שאסור בתכלית האיסור הוא להטביע.

בעונה שעברה גבר קווין דוראנט - שקודם לכן קלע 46 נקודות במשחק הרוקיז נגד הסופמורס - בתחרות החיובים על או.ג'יי מאיו וג'ו ג'ונסון. השנה ינסה הכוכב הלוהט של אוקלהומה סיטי ת'אנדר להגן על התואר מול כספי ומול ראג'ון רונדו.

אם הבחירה בדוראנט היא מתבקשת ובכספי מובנת על רקע יכולת הקליעה המצויינת שהפגין עד ממש לא מזמן וכן בזכות יחסי הציבור שימשוך לאירוע, לא לגמרי ברור מה יש לרכז של הסלטיקס לחפש בתחרות, עם אחוז עונתי מביך של 26% מעבר לקשת ופחות מ-60% מהקו.

צפו בתקציר התחרות של 2009







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();