כריס ווטסון, עובר לרמת-גן



אשקלון שיחחרה את ווטסון, החתימה את ווייאט
ספסל ,28/12/2009

עירוני אשקלון שיחררה את כריס ווטסון שהצטרף לעירוני רמת-גן. במקומו החתימה אשקלון את אוויס ווייאט (27, 2.11 מ') שאת המשחק שלו במלחה אי אפשר לשכוח.

בעונה שעברה אירחה הפועל ירושלים את מיגייד אמסטרדם של אריק שיבק למשחק במסגרת היורוצ'לנג'. ירושלים היתה פייבוריטית ברורה אבל לא לקחה בחשבון את אוויס וייאט. הפורורד האתלטי קלע שיא קריירה של 27 נק' עם סדרה של דאנקים שהיממו את ירושלים.

ווייאט, יליד פטרסבורג, וירג'יניה, הוא בוגר אוניברסיטת וירג'יניה סטייט 2007. הוא יצא מהקולג' הקטן בדיוויז'ן 2 בגיל 25, מאותו דיוויז'ן בו שיחקו בן וואלאס, דארל ארמסטרונג וצ'ארלס אוקלי, אבל לא הצליח להיבחר בדראפט למרות 17.0 נק', 7.2 ריב' ו-3.3 חס' בממוצע כסיניור.

אחרי שניסה מזלו במחנות הדראפט, הצטרף למיי-גאייד אמסטרדם בה שיחק בשנתיים האחרונות תחת אריק שיבק וזכה בשתי אליפויות הולנד. בעונתו הראשונה רשם 10.4 נק' ו-5.1 ריב' ובעונה שעברה העמיד שורה סטט' של 8.5 נק', 3.8 ריב', 1.1 אס', 54% מהשדה ו-68% מהקו.

בעונה שעברה הדהים את הפועל ירושלים בגביע האתגר האירופי עם 27 נק', 7 ריב' ו-4 חס' בדרך לניצחון חוץ במלחה. בגומלין רשם 13 נק' ו-7 ריב' ומעט אח"כ הוביל את קבוצתו לזכייה בטורניר חג המולד אחרי ניצחון על הנבחרת האולימפית בגמר עם 21 נק'.

אשקלון שיחררה את כריס ווטסון הוותיק שחתם בעירוני ר"ג. אשקלון תאלץ להסתדר ללא גבוה ישראלי בהמשך העונה.

קליפ ביצועים של ווייאט מהקולג'







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();