ג'אקס במקום ג'ונסון
ספסל ,08/12/2009

ג'ייקוב ג'אקס, סנטר אמריקאי ותיק ששיחק בעונה שעברה בטראמו האיטלקית, יחליף את אשנטה ג'ונסון במדי העולה החדשה, הפועל עפולה.

ג'ייקוב ג'אקס (32, 2.08 מ') חתם הערב בהפועל עפולה ויצטרף אליה כבר במחזור הליגה הקרוב במוצאי שבת בירושלים. הוא מחליף את אשנטה ג'ונסון המאכזב, שבשבעת מחזורי פתיחת העונה רשם רק 7.0 נק' ו-3.9 ריב' בממוצע למשחק.

ג'אקס, יליד ראפיד סיטי, החל את קריירת המכללות באוניברסיטה של המדינה בה נולד, דרום דקוטה ובהמשך עבר גם במכללה הקהילתית של מרשלטאון. את שתי עונותיו האחרונות בילה באוניברסיטת איווה, ממנה יצא ב-2000 עם ממוצע של 12.2 נק', 7.3 ריב' ו-1.0 אס' כסיניור.

הוא נבחן במדי טורונטו, אך לא קיבל חוזה והחל לנדוד ברחבי אירופה. את עונתו הראשונה כמקצוען העביר לצד מאליק דיקסון בלימוז' הצרפתית ומשם המשיך לעונה בליגה השנייה בצרפת במדי סנט קוונטין. את השנים הבאות בילה באיטליה: שתי עונות בשתי קדנציות בביילה (יחד עם קוקי בלצ'ר, מריו אוסטין וברוקס סיילס), אחת בפאביה (שוב עם דיקסון) ושתיים באודינה איתה הופיע גם בגביע יול"ב יחד עם אנדרו וויז'נייבסקי ולארי אובאנון. בין לבין רשם 5 הופעות בגיחון מהליגה השנייה בספרד.

בעונת 07/08 עבר לבי.סי. קייב, איתה הפסיד בגמרי הפלייאוף והגביע באוקראינה למאריופול יחד עם פו ג'טר, אותו יפגוש במשחק הבכורה בירושלים במוצ"ש. בעונה שעברה חזר ג'אקס לאיטליה ושיחק במדי טראמו המפתיעה שסיימה במקום השלישי. האמריקאי רשם 6.2 נק', 3.5 ריב' ו-0.5 אס' למשחק ב-13.9 דק' לערב. רק בשבעה מתוך 31 משחקים הגיע למאזן נק' דו-ספרתי.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();