מתאזרח חדש לבני השרון
ספסל ,24/11/2009

אייזיק רוזנפלד, ששיחק בעונה שעברה בפורטוגל ובליגה השלישית בצרפת, הצטרף לקבוצה של דן שמיר ושיחק כבר אתמול מול חיפה. אקוניס: "הוא יגוון מאוד את האפשרויות שלנו".

אשת טורס בני השרון הודיעה אמש על החתמתו של המתאזרח אייזק רוזנפלד עד סיום העונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת. רוזנפלד הוא פאוור פורוורד (204, בן 24) יהודי אשר כבר נחת בארץ ומתאמן עם הקבוצה והוא צפוי לחזק את הסגל הישראלי של הקבוצה. אתמול כבר שותף רוזנפלד במשחק נגד מכבי חיפה.

רוזנפלד הוא בוגר מכללת סיינט תומאס בליגת המכללות השלישית, שם היה מהשחקנים המצטיינים בשלוש שנותיו, ואף נבחר לחמישיה השנייה של העונה בשנתנו האחרונה במכללה כאשר הוא מעמיד ממוצעים של 17.9 נק', 10.2 ריב', 2.5 חס', 1.8 אס' בממוצע למשחק.

את השנה האחרונה התחיל רוזנפלד כזר בליגה הראשונה בפורטוגל בקבוצת אקדמיקה שם החליף שחקן פצוע לחודשיים בהם הוא מעמיד ממוצעים יפים של 12.7 נק', 7.2 ריב', 1.0 חס' ב25.2 דקות משחק בממוצע. עם סיום החוזה עבר רוזנפלד לשחק כזר בליגה השלישית בצרפת בקבוצת דנק אשר במדיה העמיד ממוצעים של 10.7 נק', 8.6 ריב', 1.6 חס' ו1.0 אס' בממוצע למשחק.

יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס: "החלטנו לצרף את רוזנפלד מכיוון שראינו צורך מסויים בקבוצה שאנחנו מקווים שהוא יוכל לענות עליו. מדובר בשחקן שכבר התעניינו בו בזמן שהוא סיים את הקולג', אבל אז הוא העדיף הצעות מקבוצות אחרות שהיו לו באותו הזמן. מדובר בפאוור פווארד אתלטי בסגנון שונה מהשחקנים הישראלים שמשחקים בארץ בדרך כלל, ואם יצליח לעשות את ההתאמות לליגה שלנו ולהשתלב בצורה טובה הוא יגוון מאד את האפשרויות שלנו בסגל במגבלות החוק הרוסי".








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();