ג'פרסון, הכי יקר בספסליג



ספסליג גברים - קדימה, מתחילים
ספסל ,23/10/2009

העונה החמישית של ליגת הפנטזי של ספסל יוצאת לדרך, אין לנו פרסים גדולים, אין לנו מודעות ענק, אבל זה המשחק הכי מעניין בשטח. שימו לב לחוק החדש בספסליג: העונה תצטרכו גם לחזות את המנצחות!
לא מכירים ורוצים גם אתם להיכנס לטירוף? היכנסו לכתבה וקראו את ההסברים.
שימו לב המחזור הראשון בספסליג גברים יתחיל רק ביום ראשון ולא יכלול את המשחק במוצאי שבת !! מי שכבר בחר נא לשנות את הקבוצה

שימו לבמשתמשים ישנים, עליכם להירשם מחדש, היוזרים הישנים נמחקו

מה זה פנטזי ליג
פנטזי ליג הוא משחק נפוץ בעולם הספורט, במשחק הזה אתם משמשים כמנהלי קבוצות, יש לכם תקציב כספי מוגבל, אתם צריכים לבחור שחקנים ולהרכיב את הקבוצה הטובה ביותר שתוכלו במסגרת התקציב. אתם מתחרים בשאר מנהלי הקבוצות, השחקנים שבחרתם צוברים נקודות מדי שבוע לפי התפוקה שלהם בליגה האמיתית, המנצח הוא המנהל ששחקניו צברו את הניקוד הגבוה ביותר במשך העונה כולה.
מי שכבר שיחק בפנטזי ליג ב NBA או בליגות אחרות יודע בוודאי שזהו משחק ממכר, שהדבר הראשון שעושים בבוקר הוא לראות באיזה מקום הקבוצה שלנו נמצאת והדבר האחרון שעושים בלילה הוא לבחור קבוצה למחזור הבא, אתם תתלבטו ימים ולילות באיזה שחקנים לבחור לשבוע הבא, תשמחו שהשחקנים שבחרתם הצטייינו ותתעצבנו שבחרתם שחקן שנפצע בדקה השניה. בקיצור היכונו להתמכרות.

כיצד משחקים ?
לאחר שנרשמתם (לחצו כאן!!) אתם יכולים לגשת לבחור את הקבוצה שלכם לקראת המחזור הראשון. בכל מחזור מששחקים עליכם לבחור חמישייה (שחקן אחד בכל עמדה במגרש) ומאמן, ולדאוג שאתם עומדים בתקרת השכר. אם תחרגו מתקרת השכר הניקוד שלכם לא ייחשב. בכל יום משחקים תוכלו לבחור קבוצה עד השעה 16:00, אם תבחרו מאוחר יותר הקבוצה שלכם תיחשב ליום המשחקים הבא.

את הניקוד אותו קיבלתם תוכלו לראות לאחר שהסטטיסטיקה מן המשחקים תוכנס למערכת 'ספסל', ותוכלו לראות את המיקום שלכם בלוח התוצאות הכללי, ובלוח התוצאות השבועי

הניקוד
הניקוד שתקבלו עבור כל שחקן מבוסס על השורה הסטטיסטית שלו במשחק האמיתי, מאמן שניצח יזכה אתכם בעשר נקודות.
ניקוד של שחקן נקבע ע"י הנוסחה הבאה:
Pts + Rebs + Assists + Steals + Blocks - Turnovers - Missed Shots

כמו כן החידוש שלנו העונה - בונוס של 5 נקודות עבור כל שחקן שקבוצתו ניצחה!


הגזרה היומית
דרך נוספת לצבור ניקוד היא לעמוד בגזרה היומית ולזכות בבונוס : עבור כל מחזור משחקים תתפרסם גזרה יומית, והגולשים שקבוצותיהם יעמדו בה יזכו בבונוס. לדוגמא, אחת הגזרות מעניקה בונוס של 15 נקודות לקבוצות הכוללות שחקן מתחת לגיל 21. כאן תצטרכו להחליט - האם שווה להמר על ישראלי צעיר ולקבל בונוס או האם בכל זאת ללכת על בטוח עם שחקן זר?

מחירי שחקנים
צוות 'ספסל' קבע מחיר לכל שחקן לפי עונות קודמות והערכה ראשונית, והמחירים ישתנו במהלך העונה לפי היכולות של השחקנים בפועל. נסו לחפש את המציאות של פתיחת העונה, בעיקר בקרב השחקנים החדשים בליגה. גם המחירים של המאמנים ישתנו במהלך העונה לפי הצלחת הקבוצות, אז שימו לב גם לזה. בחירת מאמן מנצח קריטית להצלחה שלכם, עשר נקודות שחייבים להשיג.

אתגר מחשבתי
ככל שהמשחק יתקדם תפתחו גישות ואסטרטגיות שונות. למשל האם כדאי להשקיע יותר תקציב בבחירת שחקני הפנים שכן בדרך כלל אחוזי הקליעה שלהם טובים יותר? האם הנטייה לבחור שחקנים מקבוצות שמגיעות לסקור גבוה מוצדקת? מול איזה קבוצה בליגה שחקנים בעמדה מסוימת חוגגים? וכמובן, מתי שווה לעמוד בגזרה?

פורום ספסליג
בפורום ספסליג תוכלו להחליף דעות ועקיצות עם יריבכם לליגה, תוכלו להתייעץ, לדבר על טקטיקות, לברר מי פצוע ומי חולה, תוכלו להעיר לנו על תקלות ולהתעדכן בכל הקשור לליגה.
כנסו לפורום הפנטזי שלנו

כניסה למשחק
לחצו כאן!








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();