הול. שב לעמק המוכר



מבקעת אונו בחזרה אל העמק
ספסל ,17/10/2009

ג'רמיין הול, שירד בשנתיים האחרונות ללאומית עם שתי קבוצות שונות, יחזור לשחק בעפולה בה עשה שלוש עונות בעבר, במקומו של במבה פול המאכזב.

אחרי עונה אחת בלבד בגבעת שמואל, חוזר ג'רמיין הול לעמק. שבוע ויום לפני פתיחת העונה, מצטרף הפורוורד לעולה החדשה בה שיחק שלוש עונות בעבר, במקומו של במבה פול המאכזב.

הול, בוגר אוניברסיטת ואגנר 2003, הגיע ארצה בעונת 05/06, בתום קדנציות קצרות בסקוטלנד ופורטוגל, ובעונתו הראשונה הוביל את הפועל גלבוע/עפולה לגמר הלאומית, בו הפסידה להפועל חולון. עם 22.8 נק' למשחק, הוא נבחר לזר המצטיין בליגה, ואחרי ויתורה של חולון, המשיך עם האדומים מהעמק לליגת העל.

עונתו הראשונה בליגה הבכירה הייתה הצלחה מסחררת. הוא הפגין יכולת גבוהה ויציבה, ומלבד שני משחקים, קלע תמיד בדו-ספרתי, כולל הצגות של 25 ו-30 נקודות נגד מכבי ת"א. את העונה הוא סיים עם 18.0 נק', 5.0 ריב' ו-1.3 חט', וגלבוע שסיימה במקום השישי בליגה, החתימה אותו לעונה נוספת.

שתי העונות האחרונות היו משכנעות הרבה פחות ולוו בירידות ליגה. את עונת 07/08 פתח היטב בגלבוע/עפולה, אך סימן ההיכר של עונתו הראשונה - יציבות גדולה בטור הנקודות - נעלמה כלא הייתה. ביותר מדי משחקים הוא פשוט לא הורגש והקבוצה חזרה ללאומית כשהוא תורם 12.2 נק' ו-4.2 ריב' בלבד.

בעונה שעברה הצטרף הול לגבעת שמואל, שחשקה בו עוד כאשר שיחקה בלאומית. הוא מצא את עצמו כזר הרביעי בקבוצה והיחיד שעולה מהספסל כמחליפו של סטפון ברדפורד. בהתחלה זה עוד עבד, ועם רבעים שניים נהדרים בהם קלע את רוב נקודותיו, הצליח להמשיך לרשום תצוגות קליעה יפות. בסיבוב השני, התרסקה הקבוצה לחלוטין והוא איתה. עם 13.3 נק', 4.6 ריב' ו-0.5 אס' בעונה הרגילה, התדרדרה הגבעה לפלייאוף התחתון, בו נחלש עוד יותר עם 11.3 נק' ו-3.3 ריב' ב-3:0 מול ראשל"צ שהוריד אותה ללאומית.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();