החממה עברה לגלבוע
ספסל ,11/10/2009

גליל עליון של עודד קטש הדרימה אמנם מכפר בלום לגן-נר, אבל זה לא מונע ממכבי ת"א להמשיך להשאיל אליה שחקנים בתקווה שיפרצו בה: אנטון שוטבין עובר לאדומים מהעמק וינסה לעשות אצלם מה שעשו לפניו גדולים כהנפלד, שפר, ספר, אליהו, כספי וגם מאמנו החדש.

שבועיים לפני הליגה בדיוק וגם לאנטון שוטבין יש קבוצה. הפורוורד של נבחרת העתודה, שערך את כל ההכנה לעונה עם מכבי ת"א איתה אף נסע למסע המשחקים בצרפת וגרמניה הושאל הערב מהצהובים להפועל גליל/גלבוע בעונה הקרובה.

שוטבין, שכיכב בכל נבחרות הגילאים וזכה עם מכבי ת"א בשני גביעים בגילאי הנוער, החל את קריירת הבוגרים שלו בבית"ר בנימינה מהלאומית, בה רשם 16.8 נק' ו-6.3 ריב' למשחק שזיכו אותו בבחירה לתגלית השנה בליגה. בתחילת העונה שעברה ניסה לפרוץ במדי גבעת שמואל, אבל שיחק 3 משחקים בלבד (2.0 נק', 2.0 ריב') וחזר לקבוצת האם בה שימש בעיקר כשחקן אימונים.

בקיץ האחרון ירד שוטבין לדרג ב' עם נבחרת העתודה. בשישה משחקים באליפות אירופה הוא רשם 13.2 נק', 4.5 ריב', 1.2 אס' ו-2.7 איב', עם 65% מהקו ושלשה בודדת מ-17 ניסיונות, פחות מ-6%! הפורוורד, שנחשב כאמור לאחד מכישרונות העתיד של הענף, ינסה לפרוץ תחת עודד קטש.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();