גוני עשה פניית פרסה
ספסל ,10/10/2009

אליצור מכבי נתניה נענתה לבקשתו להשתחרר ויזרעאלי יחזור לעונה נוספת בגליל/גלבוע, בה רשם בעונה שעברה 8.7 נק' ו-3.5 אס' למשחק, אך נחלש מאוד בפלייאוף וראה את הגב של גל מקל.

הסיבוב של גוני יזרעאלי בנתניה היה קצר מאוד. הרכז, שלפני מספר שנים הוביל את תיכון אורט לייבוביץ' נתניה לזכייה בליגת העל של בתי הספר בעונת 01/02 ולמשחק הגמר שנה לאחר מכן, כאשר במקביל שיחק בהפועל לב השרון מהלאומית, היה אמור לחזור לעיר היהלומים העונה, אך עוד בטרם שיחק משחק אחד ביקש להשתחרר, נענה בחיוב וחזר לקבוצתו מהעונה שעברה, הפועל גליל/גלבוע, שנתקעה עם חוסר בעמדת הגארד הישראלי.

בעבר שיחק הגארד, בנו של שחקן העבר טל, גם בגבעת שמואל ואת הפריצה עשה בהפועל גלבוע/עפולה בלאומית בעונת 05/06. שנה לאחר מכן נבחר לתגלית העונה כשהוא רושם 9.6 נק' ו-6.4 ריב' במדי העולה החדשה, שהקנו לו חוזה בחולון. במדי האלופה שבדרך הוא ירד בממוצעיו, בין היתר בגלל פציעה שהשביתה אותו בגלל העונה, אך לא מנעה ממנו להיות חלק פעיל בזכייה בתואר ההיסטורי.

בעונה שעברה חזר יזרעאלי, בן קיבוץ גבת, לשחק בעמק, במדי גליל/גלבוע. את העונה הוא פתח טוב ואף הבריק עם שיא קריירה של 22 נקודות בניצחון חוץ על האקסית מחולון, אולם פציעה שעבר במהלך הסיבוב השני, הורידה אותו לספסל והמליכה במקומו בחמישייה את גל מקל. את העונה הוא סיים עם 8.7 נק', 2.4 ריב' ו-3.5 אס', ואילו בפלייאוף ירד ל-4.6 נק', 0.7 ריב' ו-1.4 אס', כאשר למעשה במשחק לפרוטוקול על מקומות 3-4 הוא קולע (14) כמעט כמו בכל משחקי הפלייאוף עד אז (18).






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();