ברנדי. ממשיך בגיל 41



הוד השרון ויבנה מצרפות זרים
אלירן כהן ,23/09/2009

סטנלי ברנדי פותח את עונתו העשירית בארץ ומצטרף למכבי הוד השרון. בראיינט מרקסון, אשתקד במכבי ראשל"צ, מחזק את אליצור יבנה. וגם יקנעם/מגידו וקריית אתא משלימות סגלים עם שני שמות מוכרים בליגה הלאומית. ויש תוצאות ראשונות ממשחקי אימון שהתקיימו במהלך השבוע.

מכבי הוד השרון, אשר עד לפני חודש החזיקה במאמן בלבד, עושה צעד משמעותי לקראת השלמת סגל שחקניה לעונת המשחקים הקורבה ומצרפת את הסנטר הותיק סטנלי ברנדי (41? אבל מי סופר) ששיחק במהלך שלש השנים האחרונות בהפועל נצרת עילית וצפוי לפתוח את עונתו העשירית בארץ הקודש. בעונה האחרונה אמנם חלה ירידה קלה במספריו של הבחור, אבל אין ספק שעדיין מדובר באחת המניות הבטוחות בליגה הלאומית, בכל הקשור לעבודה מתחת לסלים. בעונה שעברה - 21 נקודות ו- 12 ריבאונדים בממוצע למשחק.

החתמה מעניינת לא פחות, ואפילו יותר, מבצעת אליצור יבנה, שמצרפת את הפורוורד המצוין בראיינט מרקסון ששיחק בשנים האחרונות במכבי ראשל"צ מליגת העל (כולל עונה אחת תחת גלעד כץ). אמרקסון (26, 1.98) - אתלט נהדר עם קליעה טובה, ממנו זכורות מספר הופעות יוצאות מן הכלל צפוי להיות אחד הזרים הבולטים בליגה, וללא ספק - המעניין שבהם. כמוהו, צרפה יבנה את הפורוורד הצעיר טל קרפלס (19, 1.94), שחקן נבחרת הנוער לשעבר ששיחק אף הוא בראשל"צ בעונה שעברה.

הפועל יקנעם/מגידו, שתחסר את הפורוורד אוהד כהן שיעדר לתקופה ממושכת בשל פריקת כתף, דאגה לחזק את עצמה בדמות מוכרת לא פחות ב"מבצר" - אושרי אלמוזנינו, שהצטרף לקבוצה עוד במהלך העונה שעברה וידאג לכסות על חסרונו של האחרון. אלמוזנינו יחבור לקו אחורי נהדר שכולל בין השאר גם את אילן נניקשוילי, עידו סטולרו וגל חלמיש.

קבוצה צפונית נוספת, אליצור קריית אתא, משלימה את סגל שחקניה כשמצרפת את הסנטר שי ברוך, ששיחק בחצי העונה שעברה בהפועל בארי אך לא הצליח לעזור לקבוצה להישאר בליגה "באופן ספורטיבי".בור ברוך מדובר בקדנציה שניה בקבוצה מקריית אתא, כשאת הראשונה עבר בהצלחה בעונת 2004-2005.

אליצור רמלה מעבה את הקו הקדמי שלה ומצרפת את הפורוורד הצעיר איתן רוטנברג - בוגר מחלקת הנוער של הפועל גבעתיים, שחקן נבחרת הנוער 2009 ששיחק תחת עידן פלדה גם בעירוני ט'.

----- דיווחו של זהבי קלמן -----

ביום ב' נפגשו מכבי אשדוד ואליצור רמלה למשחק אימון כאשר אשדוד אירחה באולם מכבי, 3 שבועות לפני פתיחת העונה בלאומית.

המשחק היה קצבי כבר מהדקה הראשונה כשהפורוורדים של שני הקבוצות הרבו לקלוע. במחצית לוח התוצאות הראה 52-47 לזכות המארחים, לאחר משחק רב של שתי הקבוצות תחת הסלים.

במחצית השנייה אשדוד ורמלה העבירו הילוך כאשר גם הגארדים נכנסו לקצב, והתחילו במטווח שלשות. הצופים שבאו(100 במספר) קיבלו כדורסל טוב ואגרסיבי שהתבטא בתוצאת סיום גבוהה 112-98 לזכות אשדוד.

בלטו באשדוד: רמון קלמנטה-30 נק', איתי לוי וארז קוחנסקי 16 נק' כ"א.

מאמנה של אשדוד, רמי הדר, אמר בסיום: "למשחק אימון אנחנו לא ממש מכינים טקטיקה ספציפית, ויותר מתרגלים דברים שעשינו באימון, כשנשחק נגדם בליגה נבוא יותר מוכנים מבחינה טקטית. בד"כ אנחנו מנסים ללמוד את התרגילים של הקבוצה היריבה ולמנוע קשר מסירה, היום גם עשינו את זה תוך תנועה רבה של השחקנים, וסה"כ יש לנו עוד מקום להישתפר".

לשאלה מה יהיה עם ההגנה של אשדוד, אחרי עזיבתו של יריב רוקני, אמר המאמן :"הבאנו שחקן זר שהוא שחקן הגנה יוצא מהכלל, בסה"כ יש מקום לשיפור ואנחנו צריכים לעשות עליית מדרגה בהגנה".


כתבנו בצפון ערן שור מדווח כי משחק שנערך אמש בין אליצור קריית אתא לאיחוד בקעת אונו הסתיים בשוויון 89.

ביום חמישי צפויה מכבי אשדוד לשחק נגד אליצור יבנה. אליצור רמלה תשחק נגד מכבי הוד השרון.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();