איתן מצפין לנהריה
ספסל ,11/09/2009

הסווינגמן ששיחק בעונה שעברה בעירוני אשקלון מחליף קבוצה גם הקיץ ומצטרף לברק פלג בסגולים של יעקב ג'ינו, בה יסגור עשור של כדורסל בליגת העל.

עירוני נהריה עושה היום צעד חשוב בשוק הישראלי ומחתימה את אור איתן, שהיה מועמד לקבוצות רבות נוספות. הוא מצטרף לעודד שעשוע, ולאדי ירמישין, ברק פלג ודניאל גור-אריה.

איתן גדל בהפועל עפולה שם עלה לבוגרים כבר בגיל 17. הוא נכלל בסגל הרחב של נבחרת העתודה 2000 שזכתה במדליית כסף באליפות אירופה אבל לא נכלל בסגל הסופי לאליפות, כשהוא רואה את מתן נאור תופס לו את המקום ברגע האחרון.

אחרי שלוש עונות בלאומית במדי עפולה, קרית מוצקין וקרית אתא העפיל עם האחרונה לליגת העל ונשאר במדיה עוד שתי עונות שהכניסו אותו לתודעה, בין היתר ברבע אחרון גדול בהיכל נוקיה מול מכבי ת"א. בהמשך שיחק במכבי חיפה, שתי עונות בהפועל ת"א, עונה אחת בראשון לציון שהיתה הטובה בקריירה שלו (11.7 נק', 37% משלוש), אחת באשקלון, הצפין לעונה אחת בגליל ושוב חזר לאשקלון. בין לבין הספיק לשחק גם מעט בשולה הצרפתית והעונה הקרובה בנהריה תהיה העשירית שלו בליגת העל.

בעונה האחרונה באשקלון רשם 8.0 נק' למשחק עם 28.8% בלבד משלוש והוסיף 2.5 ריב' ו-1.3 אס' ב21.4 דקות למשחק. במשחקי הפלייאוף ירד איתן ל-5.2 נק', 1.0 ריב' ו-1.2 אס' בלבד, כשהוא מדייק ב-33% לשתיים ו-29% לשלוש בלבד.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();