זר רביעי להפועל עפולה
ספסל ,11/09/2009

אלי רבי מצא רכז אמריקאי: ג'סטין דנטמון, ששיתף פעולה באוניברסיטת וושינגטון עם ברנדון רוי ונבחר אשתקד לשחקן המצטיין במחוז הפאסיפיק-10 כשהוא רושם 14.4 נק' למשחק ומעל 40% מעבר לקשת.

זר רביעי להפועל עפולה, וגם הוא, כמו במבה פול הסנגלי שחתם בתחילת השבוע, בוגר מכללות טרי: ג'סטין דנטמון (24, 1.80 מ'). הוא מצטרף לשני הוותיקים, בי.ג'יי מקי ממכבי חיפה ואשאנטה ג'ונסון מעירוני נהריה לשעבר, שכבר שיחקו בליגת העל.

דנטמון, יליד קרבונדייל, אילינוי, שיחק בארבע השנים האחרונות באוניברסיטת וושינגטון, אליה הגיע מעט אחרי עזיבתם של טרה סימונס ונייט רובינסון, אך כבר כפרשמן יצא לו לפתוח לצידו של ברנדון רוי המצוין, כוכב פורטלנד טרייל בלייזרס כיום.

בעונתו הראשונה היה חלק מקבוצה נהדרת של ההאסקיז, שנעצרה רק בסוויט 16 לאחר הארכה בידי קונטיקט. בהמשך, עם עזיבתו של רוי, נחלשה הקבוצה מאוד ונעדרה במשך שנתיים מטורניר ה-NCAA, כאשר באחת העונות הופך דנטמון לרכז המחליף.

בעונת הסיניור שלו התעורר הרכש החדש של האדומים מהעמק, הפגין הרבה יותר יציבות ובגרות ופרט לתואר השחקן המצטיין במחוז הפאסיפיק-10, נבחר גם לחמישיית העונה. הקבוצה, יחד עם אייזיה תומאס "הקטן", קווינסי פונדקסטר (קרוב משפחתו של קליף ששיחק בשנות השמונים בארץ) וג'ון ברוקמן, חברו של עמרי כספי בסקרמנטו, הגיעה בחזרה לטורניר המכללות, שם נעצרה בסיבוב השני.

דנטמון, שהיה חלש בשני משחקי הטורניר, סיים את עונתו הרביעית עם 14.4 נק' למשחק, עליה של כמעט חמש נקודות לעומת שנת הג'וניור שלו. הוא הוסיף 2.7 ריב', 2.5 אס' ו-1.5 חט' בממוצע, כשהוא מדייק ב-41.2% מעבר לקשת ו-82.4% מקו העונשין. יש לציין כי בשלוש שנותיו הראשונות קלע רק 70 שלשות בסה"כ ובאף עונה לא יותר מ-32%, ואילו אשתקד קלע 63 שלשות באחוז נהדר כאמור.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();