אליהו. בוחר בהפועל



חדשות ליגה לאומית
אלירן כהן ,04/09/2009

מכבי באר יעקב משלימה סגל ומצרפת שחקן זר, הפועל חיפה מתחמשת בתותח ראשי, מכבי הוד השרון מעבריה הילוך, ורק זהותה של הקבוצה ה-14 בליגה הלאומית מוטלת בספק, כמעט כמו בכל עונה אחרת, כשלא ברור מצבה של עירוני נס ציונה.

מכבי באר יעקב

העולה החדשה מהליגה הארצית, אותה יאמן בעונה הקרובה עופר חירותי, משלימה פחות או יותר את סגל שחקניה לעונת המשחקים הקרובה עם החתמתם של הפורוורד הצעיר רגב סימון, ששיחק אשתקד באליצור יבנה, הקלעי אלירן סיוון שפתח את העונה האחרונה בהפועל יקנעם/מגידו והעדיף להמשיך בליגה הארצית וכן את תמיר חן, בעונה שעברה בהפועל גבעתיים.

לצד אלה, החתימה באר יעקב את הפורוורד איי.ג'יי. דרייטון, שהצטרף להפועל יקנעם/מגידו במהלך הסיבוב השני בעונה שעברה וסיים עם ממוצעים של 25 נקודות ו- 10 ריבאונדים במוצע למשחק, שסייעו לקבוצה לשרוד לעונה נוספת בליגה הלאומית.

הפועל חיפה

העולה החדשה מהמחוז הצפוני אמנם עדיין לא צרפה לשורותיה שחקן זר אך ביצעה החתמה משמעותית מאוד כשצרפה לשורותיה את הפורוורד אלעד אליהו, ששיחק בשנתיים האחרונות בעירוני קריית אתא אתה העפיל לליגת העל וחזר ללאומית בעונה לאחר מכן. אליהו, שסיכם את תנאיו בהפועל "מרנין" טבעון לפני מספר שבועות בחר בסופו של דבר בהצעתה של חיפה, שמתחילה להראות כמו עוד קבוצה שתתמודד בחלק העליון של הטבלה.

אליצור רמלה

הקבוצה של עידן פלדה, שמכוונת גבוה ככל האפשר העונה, מצרפת לשורותיה את אחד הצעירים שאמורים לעשות את פריצת הדרך המשמעותית שלהם העונה - אופיר מיארה, בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון ששיחק אשתקד במכבי אשדוד. הרכז צפוי לעבות את קו הצעירים של הקבוצה ולחבור לקו אחורי נהדר שכולל בין היתר את דן בנק, עודד ברנדווין ואבי אוחנינה.

מכבי הוד השרון

רק לפני שבוע הבינו בהוד השרון שגם את העונה הקרובה הם יעבירו בליגה הלאומית, אם כי באילוצים מסוימים, מה שלא מונע ממנה להעביר הילוך ולצרף שני שחקנים חדשים לסגל המתגבש. הראשון - הסנטר הצעיר עמית ביר כץ שהיה חלק מהחומה הסינית של יבנה בעונה שעברה שכללה את דודו אסרף וארמונד וויליאמס; והשני הקלעי מתן מרציאנו, שחקן העונה בליגה לנוער-צפון, ששיחק בעונה שעברה באליצור כוכב יאיר וסביר להניח שיזכה השנה ליותר הזדמנויות.

עירוני נס ציונה

אחרי שדילמת הוד השרון ירדה מהפרק, הגיע "תורה" של עירוני נס ציונה להתלבט. חודש ימים לפני פתיחת העונה, ושוב, כפי שכבר הורגלנו בשנים האחרונות, לא ברורה זהותה של הקבוצה ה- 14 בליגה הלאומית. מה יהיה?






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();