ברקוביץ' ג'וניור עובר לעפולה
ספסל ,24/08/2009

ניב ברקוביץ', הבנשל ואחשל, שירד בעונה שעברה עם עירוני קרית אתא ללאומית, יישאר בליגת העל וישחק בקבוצה של אלי רבי.

הסגל של העולה החדשה הפועל עפולה מתקרב לסגירה. ניב ברקוביץ'., אחד מהצעירים הבולטים בליגה אשתקד, חתם היום בקבוצה והוא מצטרף לישראלים אבי נניקשוילי, גור פורת, ניצן חנוכי וניר כהן ולצמד הזרים בי.ג'יי מקי ואשאנטה ג'ונסון.

ניב, שעשה את צעדיו הראשונים בבוגרים בקבוצה של אביו, רמה"ש, יצא לתקופה קצרה באוניברסיטת מארקט, לפני שחזר לקבוצה המשפחתית. בעונת 06/07 עזר להפועל חולון לזכות באליפות הלאומית, ואת העונה הבאה בילה בהפועל יקנעם/מגידו, עדיין בלאומית.

בעונה שעברה חזר לליגה הבכירה ושיחק במדי עירוני קרית אתא. הוא הפגין אמנם חוסר יציבות בתחום הקליעה, אבל היה מהישראלים הבולטים בליגה עם תצוגות של 21 נקודות ושש חטיפות מול ירושלים, 17 נקודות מול בני השרון ועירוני ר"ג ו-18 נק', 7 ריב', 6 אס' ו-5 חט' בגומלין במלחה מול האדומים מהבירה.

את העונה הרגילה סיים עם 9.6 נק', 3.0 ריב', 3.2 אס', 2.8 חט' (שני בליגה רק לדורון פרקינס) ו-2.3 איב', אבל רק 15.8% מעבר לקשת. בפלייאוף נגד הירידה הוא רשם 16 נקודות במשחקים 2 ו-3 מול ר"ג, אבל התקשה למנוע סוויפ שהוריד את אתא לליגה השנייה. בשלושת משחקי הפלייאוף הוא תרם 12.3 נק', 4.3 אס' ו-3.3 חט'.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();