ניר מצטרף לחולון
ספסל ,13/08/2009

פורוורד הנבחרת האולימפית, שירד ללאומית בעונה שעברה עם גבעת שמואל בה רשם 8.0 נק' ו-4.9 ריב' למשחק, חתם הבוקר לעונה הקרובה באולם הפחים.

את הקריירה של יוני ניר אפשר לחלק עד עתה לשתיים: קבוצות צמרת בהן מיעט לשחק כמו הפועל ירושלים ובני השרון או קבוצות תחתית בהן היה חלק חשוב יותר אך נלחם בחלק התחתון של הטבלה.

בעונת 05/06, השנייה שלו בלבד כשחקן בוגר, כבר החל להפגין מכשרונו בעירוני ר"ג, אך ירד איתה ליגה. לפני שנתיים הוא היה מהישראלים הבולטים של מכבי ראשל"צ, שבעור שיניה הצליחה להישאר בליגה בזכות סיבוב שלישי נהדר.

בעונה שעברה שוב היה ניר מהישראלים הבולטים של הקבוצה שהכי סבלה מתרומת המקומיים שלה וירד עם הגבעה ליגה. הוא רשם 8.0 נק', 4.9 ריב' ו-1.1 אס' למשחק בעונה הרגילה, אבל בפלייאוף ההישרדות, בו סגרה הגבעה רצף של 11 הפסדים ונפרדה מהליגה, ירד ל-4.7 נק' ו-6.7 ריב' באחוזים מזוויעים מכל הטווחים.

הקיץ שיחק הפורוורד, שבלט מאוד בנבחרות הנוער והעתודה, במסגרת הנבחרת האולימפית. את האוניברסיאדה הוא פתח מצוין, אבל נחלש מעט בהמשך וסיים עם 7.4 נק' ו-5.0 ריב'. במכביה הוא הגיע עד לגמר והיה הפעם שחקן חמישייה קבוע, אך בגמר הציג יכולת חלשה מהרגיל והסתפק במדליית הכסף.

עבור ניר, שגדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א, מדובר על תחנה שישית בשש עונות בליגת העל, והוא יקווה להימנע במדיה מירידה שלישית. הפורוורד מצטרף לאבי אליהו וצמד המתאזרחים, פרננדו גוטמן וג'ושוע רייזמן, ויהיה מהישראלים המובילים של הנמרים בסגול.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();