בורשטיין. ברוך שובך



עכשיו אפשר להתחיל בהכנות
ספסל ,09/08/2009

פחות משבוע אחרי התבוסה להולנד שפתחה את משחקי האימון של ישראל הקיץ, הביסה הערב הנבחרת את חניכיו של גדי קידר 68:88 וזכתה בגביע האומות בליידן בזכות הפרש סלים. עבור הכחולים-לבנים מדובר בניצחון ראשון בהכנה אחרי צמד הפסדים. בורשטיין הצטיין עם 21.

אחרי שני הפסדים, רשמה הערב נבחרת ישראל את ניצחון הבכורה שלה ל-2009. הכחולים-לבנים מחצו את הולנד המארחת 68:88 וזכו בטורניר ליידן, על אף ההפסד 79:72 לגרמניה אמש ובזכות יחס סלים טוב משל שתי יריבותיה שסיימו גם הן במאזן של ניצחון והפסד.

יש לציין כי עבור ישראל היווה הטורניר ניסוי כלים ראשוני אחרי שבוע בודד של אימונים, בעוד הולנד תצא כבר ביום שבת הקרוב למשחק החשוב ביותר שלה הקיץ, בחוץ מול מונטנגרו, שהפסד בו למעשה יחסל את סיכוייה להעפיל לדרג א'.

מחר תשוב הנבחרת ארצה ותקיים בהמשך השבוע שני אימונים. ביום ה' תצא ישראל לטורניר מרובע בלונדון שיתקיים באולם ה"O2" המפואר שהיה אמור לארח את הפיינל פור של היורוליג השנה. ביום ו' תפגוש ישראל את טורקיה, למחרת תשחק נגד פולין מארחת היורובאסקט שמאומנת ע"י מולי קצורין וביום א' הבא תסיים את המשחקים מול בריטניה המקומית, שגברה עליה אשתקד במוקדמות אליפות אירופה.

המשחקים ישודרו בערוצים ספורט 1 ו-2 של צ'רלטון. עוד נודע היום כי זכויות השידור למשחקי הנבחרת באליפות אירופה בפולין בחודש הבא נמכרו מערוץ הספורט לערוץ 1, שישלח ליורובאסקט את עמית הורסקי ואלי סהר.

ישראל עלתה עם אותה חמישייה שפתחה מול גרמניה אתמול, גל מקל, יותם הלפרין, טל בורשטיין, עידו קוז'יקרו ויניב גרין, ובתום הרבע הראשון הובילה 20:23. גם הרבע השני היה שקול ובסיומו נשמר ההפרש, 42:45 לישראל.

ברבע השלישי שיפרה הנבחרת את משחק ההגנה, עצרה את הכתומים על 15 נקודות בלבד ועלתה ל-57:66. ברבע האחרון נעלמו חניכיו של גדי קידר מהמגרש והפער רק הלך וצמח עד לתוצאת הסיום, 68:88.

קלעו לנבחרת: בורשטיין 21, אליהו 16, גרין, פניני ומקל 11 כ"א, לימונד 7, תמיר 6, נעימי 3 ורות'בארט 2, הלפרין וקוז'יקרו לא קלעו.

מאמן הנבחרת, צביקה שרף, אמר לאחר המשחק: "אנחנו נוסעים עכשיו לטורניר קשה בלונדון. נבחרות טורקיה, בריטניה ופולין הן יריבות מצוינות. היום שיחקנו הרבה יותר טוב מכל המשחקים ששיחקנו עד כה ובמשחק הורגשה נשמה ושהשחקנים נותנים הכול על המגרש. ההגנה שלנו הייתה מצוינת, אבל אנחנו רק בתחילת הדרך".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();