רות'בארט. תחנה שלישית בארץ



רות'בארט ויזרעאלי לנתניה
ספסל ,09/08/2009

העולה החדשה מהשרון סיכמה עם שני שחקני הרכש הישראלים החדשים. עבור הגארד מהעמק מדובר בסגירת מעגל לאחר שהוביל את תיכון אורט לייבוביץ' לשני גמרים בליגת בתי הספר.

אליצור מכבי נתניה, העולה החדשה לליגת העל, רשמה היום חיזוק ישראלי ראשון ומשמעותי, כאשר סיכמה בבת אחת עם גוני יזרעאלי וסנטר נבחרת ישראל, רוברט רות'בארט. הם מצטרפים לליאור חכמון שעבר אל הקבוצה מר"ג ולאלירן גואטה, שון ויינשטיין, ערן אסנטי, אוריה גור וטוני וושהאם שהאריכו את חוזיהם בעונה נוספת.

עבור יזרעאלי מדובר על סגירת מעגל קטנה. על אף שמעולם לא שיחק בקבוצת הבוגרים בעיר, הוביל הרכז את תיכון אורט לייבוביץ' נתניה לזכייה בליגת העל של בתי הספר בעונת 01/02 ולמשחק הגמר שנה לאחר מכן, כאשר במקביל שיחק בהפועל לב השרון מהלאומית.

בהמשך שיחק גם בגבעת שמואל ואת הפריצה עשה בהפועל גלבוע/עפולה בלאומית בעונת 05/06. שנה לאחר מכן נבחר לתגלית העונה כשהוא רושם 9.6 נק' ו-6.4 ריב' במדי העולה החדשה, שהקנו לו חוזה בחולון. במדי האלופה שבדרך הוא ירד בממוצעיו, בין היתר בגלל פציעה שהשביתה אותו בגלל העונה, אך לא מנעה ממנו להיות חלק פעיל בזכייה בתואר ההיסטורי.

בעונה שעברה חזר יזרעאלי, בן קיבוץ גבת, לשחק בעמק, במדי גליל/גלבוע. את העונה הוא פתח טוב ואף הבריק עם שיא קריירה של 22 נקודות בניצחון חוץ על האקסית מחולון, אולם פציעה שעבר במהלך הסיבוב השני, הורידה אותו לספסל והמליכה במקומו בחמישייה את גל מקל. את העונה הוא סיים עם 8.7 נק', 2.4 ריב' ו-3.5 אס', ואילו בפלייאוף ירד ל-4.6 נק', 0.7 ריב' ו-1.4 אס', כאשר למעשה במשחק לפרוטוקול על מקומות 3-4 הוא קולע (14) כמעט כמו בכל משחקי הפלייאוף עד אז (18).


יזרעאלי. שוב נפרד מהעמק

רות'בארט, שחגג השבוע הופעות בכורה במדי הנבחרת הבוגרת אחרי שהצטיין בחמישיית הנבחרת האולימפית באוניברסיאדה (9.7 נק' ו-5.9 ריב'), היה מבוקש ברבות מקבוצות הליגה ושמו אף הוזכר כמועמד למכבי ת"א והפועל ירושלים.

הסנטר בעל אלף האזרחויות הגיע ארצה לראשונה בעונת 06/07 כשחקנה של מכבי ת"א והושאל לגליל עליון. עונה לאחר מכן עבר לשחק במולדתו והרשים מאוד במדי בוראץ' נקטר כאשר קלע 16.4 נקודות למשחק והיה מהבולטים בליגה.

ימים ספורים לפני העונה הנוכחית חזר רות'בארט ארצה וחתם בנהריה אצל יעקב ג'ינו, המאמן הראשון שהדריך אותו בארץ במדי נבחרת העתודה. במהלך העונה הוא רשם 5.0 נק', 2.8 ריב' ו-0.5 חס', אך בסדרת הפלייאוף מול ירושלים הרשים עם 20 נקודות ללא החטאה מטווח השתיים במשחק השלישי והאחרון.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();