רוט. ממשיך לנדוד



חוצה ישראל
ספסל ,09/08/2009

מורן רוט שומר על המסורת הקייצית שלו ושוב מחליף קבוצה. רכז נבחרת ישראל חתם בעירוני אשקלון, שתהיה קבוצתו השביעית בשש עונות בלבד בליגת העל ובה יחזור לשתף פעולה עם כריס ווטסון, איתו זכה באליפות עם הפועל חולון לפני שנתיים.

מורן רוט הוא מסוג השחקנים שיכולים להגיד תודה שמדינת ישראל, ובעיקר ליגת העל, לא מתפרשת על כל כך הרבה קילומטרים. רכז נבחרת ישראל המשיך במנהג שלו להחליף קבוצה כל קיץ וחתם בעירוני אשקלון לעונה הקרובה, שתהיה קבוצתו השביעית בשש עונות בליגה.

רוט, שגדל בנוער של מכבי ת"א והחל את הקריירה שלו בהפועל בארי מהארצית ואליצור רמלה ומכבי אשדוד מהלאומית, עשה את הפריצה שלו בהפועל רמה"ש/חיפה בעונת 04/05, בה נבחר לתגלית העונה, כשהוא עוזר לברקוביצ'ים להישאר בליגת העל בפעם האחרונה.

עונה לאחר מכן עבר למכבי ראשל"צ, במדיה נבחר לשחקן השישי של הליגה ועזר לחבורה של גיא גודס לטפס לפיינל פור. ההצלחה הקפיצה את מניותיו, אבל בפעם היחידה בקריירה הוא שגה בבחירת התחנה הבאה וחתם בגליל עליון. כפר בלום לא האיר לו פנים ואחרי חודשים ספורים ותקרית מוזרה הוא עזב וסיים את העונה בעירוני ר"ג, הקבוצה היחידה שלו בליגת העל איתה לא הגיע לפיינל פור.

בעונת 07/08, אחרי שרשם הופעת בכורה במדי נבחרת ישראל אליה זומן על חשבון מלך הסלים הישראלי באותה עונה, רביב לימונד, חתם בהפועל חולון וקיבל את המושכות כרכז הישראלי הראשון של קבוצת האליפות מאולם הפחים. כריס ווטסון, הישראלי השני בחמישייה של מיקי דורסמן דאז, כבר מחכה לו באשקלון.

בעונה שעברה עבר רוט, ששוהה בימים אלו בהולנד עם נבחרת ישראל, להפועל ירושלים, בה חזר לשחק תחת גיא גודס. הוא פתח את העונה מצוין, אבל הפגין חוסר יציבות ומעט לפני הפלייאוף, איבד את מקומו בחמישייה לטובת יובל נעימי. הוא סיים את העונה הרגילה עם 10.7 נק', 2.1 ריב', 3.9 אס' ו-1.3 חט', אבל ירד בפלייאוף ל-6.8 נק', 0.8 ריב', 2.4 אס' ו-1.8 חט', כשאחוזיו מעבר לקשת צונחים מ-42% ל-28.6%. רוט ניסה לזכות בשני תארים ברציפות, אבל הפסיד בחצאי גמר גביע המדינה והפיינל פור למכבי חיפה, פעם על חודו של סל מידי משה מזרחי ופעם לאחר הארכה.

רוט היה אמור להמשיך לעונה נוספת בהפועל ירושלים, אבל חוסר הוודאות הכלכלית במועדון שעדיין לא רשם אף רכש ישראלי הקיץ, הביאה לניתוק החוזה בין הצדדים. הגארד בדק הצעות מקבוצות רבות בליגה ובאירופה, אך בסופו של דבר מצא לעצמו בית חדש בקבוצה הכי דרומית בליגה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();