קוז'יקרו. ממשיך עם הירוקים



לא עוזב את העיר
ספסל ,09/08/2009

עידו קוז'יקרו, שזכה בימים האחרונים להצעה ממכבי ת"א, השיב לה בשלילה פעם נוספת וחתם לעונה שנייה במכבי חיפה, איתה הגיע לשני גמרים אשתקד. "שמח להמשיך עם הצוות המוצלח, מקווה שתהיה עונה מוצלחת".

בפעם השנייה בקריירה שלו, אומר עידו קוז'יקרו "לא" להצעה של מכבי ת"א. סנטר נבחרת ישראל, השוהה בימים אלו במחנה האימונים בהולנד, קיבל בשבוע שעבר פנייה מאלופת המדינה שרצתה לצרף אותו עקב מצבו הלא-ברור של יניב גרין. קוז'יקרו, שכבר היה עם רגל וחצי בחיפה, החליט להישאר נאמן לירוקים וחתם אמש לעונה נוספת בקבוצה.

הסנטר, שגדל בגליל עליון בה גם עשה את פריצתו הראשונית, עבר לחיפה בקיץ הקודם אחרי שנתיים בעירוני נהריה. בין לבין הספיק "קיר בטון" לשחק גם שלוש שנים נהדרות בהפועל ירושלים, איתה זכה בתואר היחיד בקריירה, גביע יול"ב בעונת 03/04, ואפילו קפץ לקדנציה קצרצרה בלה-מאן הצרפתית.

קוז'יקרו פתח את העונה שעברה בחמישייה של מכבי חיפה, אך בהמשך הפך למחליף ראשון בגבוהים, כשלמעשה הדקות שלו לא ממש נפגעות. במהלך העונה הוא רשם 10.2 נק', 6.6 ריב' ו-1.4 אס' ובפלייאוף ירד ל-5.5 נק', 4.7 ריב' ו-0.8 אס'. אחרי סדרה טובה מול בני השרון, הוא נחלש בפיינל פור וסיים אותו עם 1.5 נק' ו-3.5 ריב' בלבד. כמו כן, הגיע הסנטר כמובן לגמר הגביע, בו הפסידה הקבוצה לטולברטים מחולון.

"אני שמח להמשיך לשתף פעולה עם הצוות המוצלח מהעונה שעברה ומקווה שתהיה לנו עונה מוצלחת", אמר אתמול קוז'יקרו מהולנד.

גם ג'ף רוזן נשמע מרוצה בעקבות ההחתמה: "כמו את מזרחי, היה חשוב להשאיר את קוז'יקרו ואני שמח שעשינו זאת. עידו הוא לוחם ושחקן טוב מאד משני צידי המגרש וככה אנו רוצים לראות את הקבוצה שלנו גם בעונה הבאה". אבי אשכנזי: " לעידו יש עדיפות על גבוהים אחרים בשל נסיונו הרב, מנהיגותו ויכולתו להצטיין בשתי עמדות ולא רק אחת, לכן היה לי חשוב שיישאר ואני מרוצה מאוד שזה קרה."






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();