יואינג מגיע לר"ג
ספסל ,08/08/2009

ברנדון יואינג, בוגר אוניברסיטת וואיומינג בשורותיה כמעט ולא ירד מהמגרש לאורך ארבע שנותיו, מצטרף לג'וליאן קאזו בקבוצה של דני גוט. בשלוש העונות האחרונות היה מלך הסלים במאונטיין-ווסט.

שבוע אחרי החתמתו של ג'וליאן קאזו האוסטרלי לעמדת הסנטר, סיכמה היום עירוני ר"ג עם זר גם לעמדת הרכז. ברנדון יואינג (23, 1.87 מ'), גארד בוגר אוניברסיטת וואיומינג, יתפוס את מקומו של טוריי תומאס שהיה קרוב מאוד להצטרף לקבוצה אך ויתר בסופו של דבר.

יואינג, ללא קשר משפחתי לכוכב הניקס לשעבר פטריק, נולד בשיקאגו, אילינוי ושיחק בארבע השנים האחרונות באוניברסיטת וואיומינג, ששלחה אלינו בעשור האחרון את ג'רון רוברטס, אייץ'.אל קולמן, רובין דייויס ואת הצמד ג'יי סטרייט ואוצ'יי אנסונוו-אומאודי ששיתפו פעולה גם בארץ במדי גליל עליון.

כבר בעונתו הראשונה תפס את מקומו של סטרייט בחמישייה ושיחק 35.3 דקות למשחק בהן קלע 13.2 נקודות. בשלוש השנים הבאות כבר הוביל יואינג את טבלת מלך הסלים במחוז המאונטיין-ווסט וכסיניור נבחר לחמישיית העונה בקונפרנס עם 18.5 נק', 5.0 אס', 3.3 ריב' ו-34% לשלוש.

יואינג שיפר בהתמדה את אחוזיו מהקו מעונה לעונה ואשתקד רשם 83.2% כשהוא מגיע ל-8.5 זריקות עונשין בממוצע! כמו כן ניתן לראות שיפור ניכר ביחס האסיסטים לאיבודים שלו בעונה החולפת לעומת שלוש העונות הקודמות, שבכולן שיחק לפחות 37.0 דקות בממוצע.

הגארד החדש של ר"ג שותף ב-13 מ-33 המשחקים ל-40 דקות לפחות ובאף אחד מהם לא ירד את ה-30. למעשה, מלבד משחק אחד שהחמיץ, רק בשלושה משחקים לאורך כל קריירת המכללות שלו שנפרשה על פני 126 הופעות, שותף לפחות מ-30 דקות! פרט לשני משחקים בהם קלע 7 נקודות בלבד, בכל ערב אחר כסיניור הוא תרם כמות דו-ספרתית בטור הקליעה עם שיא של 34 בניצחון על אוניברסיטת הווארד.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();