דניאל. עוד עונה בר"ג



דניאל נשאר בר"ג
ספסל ,05/08/2009

הסווינגמן של נבחרת העתודה ימשיך לעונה נוספת בזיסמן. גם בוגרי מחלקת הנוער של המועדון, אור ברנר וחן זיגדון, יישארו בקבוצה של דני גוט.

שון דניאל סיכם היום את תנאיו בעירוני ר"ג לעונה נוספת. הסווינגמן של נבחרת העתודה היה מועמד להצטרף להפועל חולון, קבוצת נעוריו בה גדל גם אביו מוטי, אך בסופו של דבר הוא בחר להישאר גם בשנה הקרובה באולם שליד הספארי.

דניאל, שנחשב לכישרון עצום בגילאים הצעירים ואף היה מלך הסלים של אליפות אירופה לקדטים ב-2005 ומכוכבי מחלקת הנוער של מכבי ת"א לצד עמרי כספי וגל מקל, החל את קריירת הבוגרים שלו בהפועל יקנעם/מגידו מהלאומית, בה רשם 9.8 נק' ב-13 משחקים בעונת 07/08. עם זאת, במהלכה הוא עזב את אנשי ההתיישבות מהעמק וסיים את העונה כשחקן אימונים בעירוני ר"ג.

בתחילת העונה שעברה נחשב דניאל למועמד הבטוח לבחירת תגלית העונה, עם משחקים של 15 נקודות מול הפועל חולון, 17 מול הפועל ירושלים ו-13 מול אשקלון בסיבוב הראשון. עם זאת, מתחילת הסיבוב השני ירד שון לתחתית הרוטציה של עמיר עוזי ושותף רק בשלושה משחקים עד תום העונה. הוא סיים עם ממוצעים של 5.9 נק', 1.5 ריב', 0.6 אס' ו-1.4 חט' ב-14 משחקים.

הקיץ רשם דניאל הופעה חמישית ברציפות במדי הנבחרות הצעירות ותרם 12.3 נק', 2.5 ריב' ו-2.0 אס' שלא מנעו מהעתודה לרדת לדרג ב' האירופי. סל שלו, שתי שניות לסיום משחק הפתיחה מול טורקיה, היה אמור לשנות את התמונה, אבל אז באה השלשה של מחמוטוגלו והוציאה לכחולים-לבנים את האוויר מהמפרשים.

פרט לדניאל ימשיכו בר"ג שני צעירים נוספים שגדלו במועדון: אור ברנר וחן זיגדון. ברנר, שחקן נבחרת העתודה לשעבר שעלה לבוגרים כבר בגיל 17, סיים את עונתו הרביעית בליגת העל עם ממוצעים של 1.3 נק', 0.2 ריב', 0.5 אס' ו-22% מעבר לקשת. בפלייאוף נגד הירידה הוא השתפר ל-5.0 נק' ו-33% מבחוץ.


ברנר. ממשיך לעונה רביעית

זיגדון, שסיים גיל נוער רק בעונה שעברה אחרי שנבחר לשחקן העונה במחוז דרום ואף השתתף באולסטאר הנוער של "ספסל", עבר בתחילת העונה שעברה לאליצור רמלה, אך לא הירבה לשחק ובמהלכה חזר הביתה לר"ג. הגארד נמוך הקומה שייצג בעבר את ישראל בנבחרת הקדטים והנוער יילחם על מקום בנבחרת העתודה בקיץ הבא.


זיגדון. יקווה לפרוץ אצל גוט






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();