אורלנד. לא עובר רחוק



גביע המדינה לראשל"צ?
ספסל ,02/08/2009

יהוא אורלנד, השחקן היחיד בארץ שזכה בשני גביעי המדינה האחרונים, ממשיך לנדוד: מכבי ראשל"צ תהיה תחנתו השמינית בסך הכל בליגת העל והחמישית תוך חמש שנים. בעונה שעברה התאושש משנת נפל בירושלים עם 7.7 נק' ו-40% מעבר לקשת בהפועל חולון.

הסנונית שמבשרת את תחילת ההעברות באחת מעונות המלפפונים השחונות אי-פעם? יהוא אורלנד, שחקנה של הפועל חולון בעונה שעברה, חתם הבוקר במכבי ראשל"צ לעונה הקרובה והוא הישראלי השני במועדון אחרי רז זהביאן שאמור להמשיך לעונה שנייה.

אורלנד, שהושאל בעונה שעברה מהפועל ירושלים להפועל חולון, היה אמור לחזור לאדומים מהבירה, אך אלו הודיעו לו כי אינם מסוגלים לעמוד בדרישותיו הכספיות ולכן שיחררו אותו. ראשל"צ תהיה קבוצתו החמישית תוך חמש שנים של הקלע המופלא, שגדל בגליל עליון ובה החל גם את הקריירה.

בהמשך שיחק גם במכבי רעננה ועירוני ר"ג ורק בעירוני אשקלון הפך לבן בית ואף מונה לקפטן. מאז הוא מחליף קבוצה כל קיץ: בעונת 06/07 הכפיל ויותר את ממוצעיו תחת דני פרנקו וקלע בפעם היחידה בקריירה כמות דו-ספרתית של נקודות, 10.9 עם 45% מעבר לקשת בגלבוע/עפולה.

עונה לאחר מכן עבר להפועל ירושלים, איתה זכה בגביע המדינה, אך התקשה לשחזר את אחוזי הקליעה הגבוהים שאיפיינו אותו ובקיץ שעבר כאמור הושאל לחולון. שיתוף הפעולה המחודש עם פרנקו עשה לו רק טוב, והוא שוב זכה בגביע, אך הפעם כתורם משמעותי הרבה יותר.

אורלנד רשם בעונה החולפת 7.7 נק', 1.4 ריב', 1.0 אס', 40% לשלוש ו-95% מהקו ב-22 משחקי ליגה. בפלייאוף הוא ירד ל-3.2 נקודות, עם 20% לשתיים, 19% לשלוש ורק 5 מ-11 מקו העונשין ואחרי הארכה במשחק החמישי מול גלבוע/גליל נפרד מחלום הפיינל פור, אך סיים עונה אישית וקבוצתית יוצאת מן הכלל.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();