גם מזרחי נשאר ירוק
ספסל ,30/07/2009

הפורוורד השמאלי, שבחמש השנים האחרונות החליף שש קבוצות, יישאר לראשונה מאז אמצע העשור באותה קבוצה לעונה נוספת, לאחר שסיכם על הישארותו במכבי חיפה גם בעונה הבאה.

בתחילת הקריירה שלו, ניסה משה מזרחי לדבוק בקבוצה אחת. זה התחיל עם הפועל חולון בה גדל כנער, עלה לבוגרים ושיחק שם שלוש שנים רצופות, בסיומן כבר היה שחקן ליגה מוביל. משם המשיך להפועל ירושלים, בה המשיך לתקופה דומה של שלוש עונות, כאשר באחרונה שבהן זכה בתואר הקבוצתי היחיד בקריירה שלו, גביע יול"ב.

אלא שלאחר שעזב את מלחה, "הקוטל המזרחי" עשה לעצמו הרגל להחליף כתובת כל קיץ. בתום עונה אחת בגליל עליון (שהסתיימה לפני הזמן עקב מעברו למאריופול האוקראינית), הוא עבר לאשקלון. משם המשיך לבני השרון, איתה הגיע לגמר הגביע, ולפני שנתיים פרש כנפיים ועזב לראסינג פאריז הצרפתית, עימה ירד ליגה.

בקיץ שעבר חתם הפורוורד השמאלי במכבי חיפה והיום התברר שלראשונה מאז אמצע העשור, הוא ימשיך לעונה שנייה באותה קבוצה. מזרחי היה שחקן החמישייה הקבוע ביותר של אבי אשכנזי בעונה שעברה ומילא חלק חשוב בהגעה לשני משחקי גמר של העולה החדשה.

במשחקי הליגה רשם מזרחי 8.4 נק', 2.3 ריב' ו-41% לשלוש, כשהוא סובל מעליות וירידות בולטות מאוד ביכולת הקליעה. לאורך הפלייאוף לעומת זאת הוא ירד רק פעם אחת משמונה נקודות וסיים עם 8.7 נק', 1.3 ריב' וכמעט שתי שלשות וחצי למשחק ב-47% דיוק.

על אף חוסר היציבות בטור הנקודות, הפך השנה מזרחי למחסל הגארדים הבולט של הירוקים והיה אחראי בין היתר לשיתוקם של טימי באוארס, רוברט קונלי, מרכוס בראון ואחרים. יכולתו ההגנתית הנהדרת הייתה אולי הסיבה הבולטת לזימונו המחודש לנבחרת, בה לא שיחק בצורה רשמית מאז יורובאסקט 2005.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();