אשכנזי. נשאר לעונה נוספת



אשכנזי ממשיך בחיפה
ספסל ,15/07/2009

הירוקים משאירים את המאמן לעונה שלישית, אחרי ההצלחה בעונה שעברה. רוזן: "יש לי יחסי עבודה ויחסים אישיים נהדרים עימו". אשכנזי: "זה היה מתבקש".

מכבי חיפה היט הודיעה היום באופן רשמי על המשך העסקתו של אבי אשכנזי בעונה נוספת. המאמן, שהגיע אל הירוקים לפני שלוש עונות, הוביל אותם לעלייה לליגת העל כבר בעונתו הראשונה ואשתקד, כעולה חדשה, הגיע לגמרי הפלייאוף והגביע.

אשכנזי בן ה-45, מכהן בתפקיד מנהל הלוגיסטיקה בחברת יוניליוור ישראל, ממשיך בהחתמה זו לבסס את מעמדו כאחד הסמלים המתהווים של מכבי חיפה בכדורסל, בהיותה הקבוצה בה החל את קריירת האימון שלו לפני 17 שנה, כשאימן את קבוצת הנוער של המועדון. מכבי חיפה אף הייתה קבוצת הבוגרים הראשונה בה אימן אשכנזי, בשנים 1996–1999, לפני שעבר לאמן במכבי קרית מוצקין ועירוני נהריה אותה אימן במשך 5 שנים רצופות ומוצלחות.

עם רכישת הקבוצה בשנת 2007 ע"י ג'ף רוזן וחברת טריי-אנגל חזר אשכנזי לאמן בעיר הכרמל, תחילה בליגה השנייה וכעבור עונה אחת בליגת העל כשבסופה של אותה עונה הצעיד אשכנזי את הקבוצה להישג השיא בתולדותיה, סגנות אליפות המדינה וסגנות מחזיקת הגביע.

בעלי הקבוצה, מר ג'ף רוזן: "אנו מאד מרוצים שאבי ממשיך בתור המאמן הראשי של מכבי חיפה אחרי העבודה הנהדרת שעשה בקבוצה בעונה שעברה. יש לי יחסי עבודה מצוינים עם אשכנזי כמו גם יחסים אישיים נהדרים עימו, הוא מאמן שמבין מה בעלים מצפה ומבקש ובהתאם הוא גם עושה את המקסימום כדי להביא את התוצאות".

אבי אשכנזי: "אני שמח מאד להמשיך לשנה שלישית בקבוצה. זה היה מתבקש, מערכת היחסים שלי עם הבעלים מצוינת ולא הייתה סיבה לעשות שינוי. השנתיים האחרונות היו מלאי חוויות והישגים. אני והצוות כולו נעשה את המקסימום כדי להמשיך ברצף ההצלחות".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();