סלע. חותך מרכזה



לאומית: מתרכזים במרכז
אלירן כהן ,12/07/2009

עירוני נס ציונה מצרפת שלישייה, עופר חירותי לוקח עימו נדוניה מרמלה והקבוצה של עידן פלדה מפתיעה עם החתמה מעניינת במיוחד. הפעם, בשונה מהפעמים האחרונות, מתרכזים במרכז.

הקבוצה של נדב זילברשטיין ממשיכה בהכנותיה לעונת המשחקים הקרובה, ואחרי שהחתימה את עומר רוב, מעבירה הילוך ומצרפת לשורותיה שלושה שחקנים שכבר הספיקו לעשות דבר או שניים בלאומית. ראשון, אור סלע (24, 1.80) שחותך למרכז אחרי שלוש עונות רצופות בצפון הארץ, במהלכן שיחק בהפועל יקנעם/מגידו ובעונה האחרונה בהפועל "מרנין" טבעון. סלע, שעם השנים עשה את הפריצה המיוחלת והפך לאחד הרכזים הבולטים בלאומית, יקווה לקחת צעד נוסף קדימה, להוביל את נס ציונה גבוה יותר ואותו עצמו לשיאים חדשים. את הענה האחרונה סיים סלע עם ממוצעים של 8.5 נקודות, 3 אסיסטים ו- 2.5 ריבאונדים למשחק.

אל סלע מצטרף הסנטר הצעיר רביב פיטשון, בוגר מחלקת הנוער של הפועל חולון ושחקן נבחרת הנוער של ישראל לשעבר, ששיחק אשתקד באליצור כוכב יאיר ועם כמה משחקים טובים כמעט וסייע לה להעפיל לשלב רבע גמר הפלייאוף העליון. עבור פיטשון (20, 2.00), תהיה נס ציונה תחנת הבוגרים השלישית בקריירה, אותה פתח במכבי אשדוד של רן אשר לפני שנתיים. את העונה האחרונה סיים פיטשון עם 5.4 נקודות ו- 3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

לא הרחק משם, ממשיכה הקבוצה מבאר יעקב לדחוף את עצמה לליגה הלאומית ואחרי החתמתו של גלעד הירש לפני כשבועיים היא מצרפת את הגארד יועד בית יוסף (22, 1.82) שממשיך עם מאמנו ברמלה בעונה שעברה, עופר חירותי. באר יעקב תהיה תחנתו השלישית של יועד בליגה הלאומית, ואחרי שפתח לעצמו את הדלת בעונה שעברה ברמלה עם לא מעט תצוגות כדורסל יוצאות מן הכלל, נראה כי בעבור באר יעקב בהחלט מדובר ברכש מעניין ואף מוצלח במיוחד. את העונה שעברה סיים בית יוסף עם 11 נקודות, 2.5 אסיסטים ו- 1.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

וברמלה, אותה יאמן עידן פלדה בעונה הקרובה, מנסים להיות יצירתיים ומקוריים. איך? פשוט, מחזירים הביתה סמל שמשום מה נעלם במהלך השנים האחרונות. תכירו, תזכרו, אבי אוחנינה (31, 1.88), חוזר הביתה אחרי 3 עונות בליגה הארצית במהלכן קצת נעלם מקדמת הבמה. אוחנינה, שהעביר את רוב הקרירה שלו בלאומית במדיה של רמלה, יקווה להוביל את הקבוצה של פלדה לעונה יציבה ובטוחה, כשיחד עם דן בנק ועודד ברנדווין ינסה למנוע ממנה מאבקים מיותרים בחלק התחתון של הטבלה. אל אוחנינה מצטרף הפורוורד אור עידא, שממשיך בקבוצה לעונה נוספת במטרה להיות גורם דומיננטי קצת יותר.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();