דורון קרמר חוזר ללב השרון ויאמן את הנוער
ספסל ,07/07/2009

אחרי עונה אחת בליגת העל ועונת עלייה עם אליצור מכבי נתניה, חוזר הפורוורד/בלוגר לביתו השני ובמקביל יאמן את קבוצת הנוער לאומית של המועדון. קרמר: "שמח לחזור למועדון ששיחקתי בו שנים נהדרות בעבר". חדשות נוספות מהלאומית: נצרת עילית החתימה את אורן בן-חמו ועומר שמידט.

דורון קרמר (2.00, 36) חוזר להפועל לב השרון ויאמן גם את קבוצת הנוער לאומית של המועדון. קרמר שיחק 6 עונות בלב השרון, רובן תחת המאמן רובי בלינקו. בעונת 07/08 הלך אחרי בלינקו לעירוני רמת-גן בליגת העל ובעונה שעברה עלה לליגת העל יחד עם אליצור מכבי נתניה (11.2 נק', 4.3 ריב')

ראובן נייברגר, מאמן הקבוצה: "אני שמח שדורון חוזר לשחק בלב השרון, הוא מהמנוסים והיעילים בליגה וזה כבוד גדול עבורי לאמן שחקן כמוהו שהוא קודם כל אישיות גדולה. מעבר לכך דורון יאמן את קבוצת הנוער ואני חושב שזו החתמה נהדרת, הוא יעניק לשחקנים הצעירים מהנסיון שלו וישמש להם דמות ומודל לחיקוי"

קרמר: "אני שמח לחזור למועדון ששיחקתי בו שנים נהדרות בעבר. גם מרחוק תמיד עקבתי אחרי הקבוצה, שמחתי בהצלחותיה והתאכזבתי בהפסדיה. אני בטוח שתיבנה קבוצה שתמשיך את המסורת שנבנתה כאן לאורך השנים. אני דרוך ומוכן גם לעבוד עם דור העתיד ולהמשיך את המסורת של המועדון בטיפוח שחקנים ומאמנים".

---

הפועל נצרת עילית החתימה את אורן בן-חמו (1.90, 30) ששיחק בעונה שעברה בהפועל קרית טבעון (14.4 נק', 3.7 אס'). ברזומה של בן-חמו 4 עליות לליגת העל. שחקן נוסף שחתם בנצרת עילית הוא עומר שמידט (1.82, 22.5) ששיחק בעונה שעברה בביתר בנימינה בה רשם 15.0 נק', 28 אס' למשחק עם 37.4% משלוש.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();