אליהו חוזר לחולוניה
ספסל ,06/07/2009

בנו של מאיר אליהו, ששיחק את כל הקריירה בליגה הלאומית, יעשה את הספתח שלו בליגת העל עם הקבוצה בה גדל, הפועל חולון: "מת שהאימונים כבר יתחילו".

אבי אליהו, שגדל במחלקת הנוער של הפועל חולון, חוזר לקבוצה וישחק העונה לראשונה בליגת העל. הסגולים, שעדיין לא סיכמו עם מאמן והשחקן היחיד שהבטיח את מקומו בסגלם נכון לעכשיו הוא ליאור ליפשיץ, מקווים להחזיר כמה שיותר בוגרים מקבוצת הנוער ובין המועמדים להצטרף נמצאים דרור דווידי, שון דניאל, רביב פיטשון ודור צבר.

בעונת 04/05 הוביל אליהו את קרית שרת חולון לחצי גמר בתי הספר אחרי ניצחון מפתיע על מטרווסט רעננה הפייבוריטית. שבועיים בלבד לאחר מכן, הפעם במדי רמלה, הצטיין לצד ליאור שגב וקלע 17 נקודות בניצחון חוץ מפתיע בלאומית על הפועל חולון של מיקי דורסמן. תחת רן אשר, שאימן אותו בקרית שרת, שיחק אליהו גם בנבחרת הנוער, אשדוד ורמלה.

אליהו (22, 1.75 מ'), קלעי נהדר שמבסס את משחקו על זריקות מבחוץ, שיחק בנבחרת הנוער 2005 ונבחרת העתודה 2007. את הקריירה שלו בבוגרים החל באליצור רמלה בעונת 05/06 ורשם 5.7 נק' ואס' למשחק שזיכו אותו בתואר תגלית העונה בלאומית.

הוא המשיך ברמלה עונה לאחר מכן בה הפך לאחד השחקנים המשמעותיים בלאומית עם 10.1 נק', 4.2 אס' ו-1.8 חט' למשחק. את העונה הבאה בילה במכבי אשדוד והשיג 7.9 נק, 3.1 אס' ו-2.3 חט'.

בעונה האחרונה, הטובה ביותר שלו עד כה בקריירה, שיחק בהפועל יקנעם/מגידו ורשם 16.0 נק', 5.9 אס' (שישי בליגה) ו-2.2 חט' (ראשון בליגה) למשחק כשהוא מדייק ב -47.7% מחוץ לקשת (שישי בליגה).

אבי, בנו של המאמן הוותיק מאיר אליהו שהדריך בעונה האחרונה את קבוצת הנשים של אליצור חולון, נשמע נרגש לאחר החתימה: "אני מאוד מאוד מאוד מתרגש. עוד מהפלייאוף שהיה בעונה שעברה כשבאתי לראות את חולון מול גליל/גלבוע, ידעתי שאני אעשה הכל והם יעשו הכל כדי שאני אחזור הביתה. אני הכי שמח שיש ומת שהאימונים יתחילו כבר".








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();