זמיר. עובר מצהוב לאדום



איתן חוזר ללבוש אדום
ספסל ,05/07/2009

גל איתן, שהוביל את הפועל ת"א לגביע המדינה היחיד שלה בנוער, חתם בהפועל אוסישקין ביחד עם עומר זמיר. טוהר חיימוביץ' ימשיך בקבוצה, בעוד נעים, גלאון וגופר שוחררו.

חדש: עיקבו אחרינו גם ב"טוויטר"

הפועל אוסישקין ממשיכה בהכנות לקרבות הצמרת של הליגה הארצית בעונה הקרובה. היום הודיעה הקבוצה על החתמתם של שני שחקנים נוספים שיקלו עליה עם חוק הצעירים החדש: גל איתן ועומר זמיר. בנוסף אליהם, סיכם טוהר חיימוביץ' את תנאיו לעונה נוספת, בעוד שלושה שחקנים אחרים קיבלו הודעה על שחרורם: ניר גלאון, עופר נעים ורועי גופר.

גל איתן, רכז שמאלי מהיר שביחד עם יפתח בוכמן הוביל את נוער הפועל ת"א בהדרכתו של רועי חגאי לזכייה בגביע המדינה לפני ארבע שנים, עלה עוד בסיום אותה עונה לקבוצה הבוגרת ואף שיחק איתה בעונתה האחרונה בליגה הראשונה. איתן קלע 31 נקודות בחצי גמר הגביע דאז ובגמר נגד מכבי לא ירד מהמגרש לדקה ורשם 21 נקודות, שש חטיפות וחמישה אסיסטים.

בשנתיים האחרונות, אחרי תקופה קצרה בארצית עם מכבי ראש העין, שיחק איתן בליגה הלאומית במדי אליצור יבנה ומכבי אשדוד, כשאת האחרונה הוא מוביל למקום השני בעונה הרגילה ביחד עם יריב רוקני, שימשיך לשחק איתו גם העונה. איתן רשם 10.1 נק', 2.0 ריב' ו-2.1 אס' בממוצע למשחק, שהשתפרו בפלייאוף ל-13.0 נק', 2.3 ריב' ו-2.7 אס'.

עומר זמיר, סקורר נהדר, גדל דווקא במחלקת הנוער של מכבי ת"א והיה שותף לאותו דרבי בגמר הגביע, רק מהצד השני. זמיר הוביל את קלעי המפסידים הצהובים עם 21 נקודות - בדיוק כפי שקלע איתן בצד השני - והקדים ברשימת הקלעים את גל מקל ועמרי כספי.

לגארד הצהוב לשעבר שתי עליות ליגה ברזומה: בעונת 06/07 עזר ליבנה לטפס ללאומית ועונה לאחר מכן עשה אותו דבר עם גבעת שמואל רק ליגה אחת גבוה יותר. בעונה שעברה שיחק זמיר בהפועל עמק יזרעאל מהארצית.

במקרה של חיימוביץ', מדובר בפנים מוכרות לאוהדי אוסישקין, שכן הגארד משחק בקבוצה מיום הקמתה. "אני באמת מאושר לדעת שאני הולך לבלות עונה נוספת במדים האדומים של הפועל" אמר חיימוביץ' לאתר הרשמי של הקבוצה, "האתגר השנה באמת קשה, אני כבר מחכה לעלות שוב על המגרש. הליגה הארצית היא כבר לא צחוק, כל משחק יהיה קשה ואני מקווה שנעמוד במטרה לעלות ליגה, אבל קל זה לא יהיה. אני נמצא כאן מהאימון הראשון של המועדון והתחברתי להכל בצורה מהירה ואמיתית. אני מאוהב בכל האווירה שהקהל שלנו עושה ואין מאושר ממני להמשיך לשחק עבור הקהל הזה".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();