גלעד כץ, רוצה קולג'



ביבנה רוצים קולג'
ספסל ,05/07/2009

עם צוות מקצועי שכולל את גלעד כץ, ליאור ארדיטי ומוט דניאל, מתכננים באליצור יבנה קבוצה צעירה המבוססת על שחקני נבחרות הנוער והעתודה. כץ: "יש לי מטרה להשתמש בניסיון המצטבר שלי כמאמן וכשחקן ולנסות ליישם אותו ביבנה". אלכס צ'וברוביץ' חתם בקבוצה

אליצור יבנה תתבסס בעונה הבאה על שחקני נבחרות הנוער והעתודה של ישראל במתכונת של קבוצת קולג'- זו התכנית אותה מובילים בימים אלה בהנהלת הקבוצה.

למועדון הצטרפו שחקני נבחרת ישראל לשעבר, מוטי דניאל שמונה כמנהל מקצועי, ליאור ארדיטי כסמכות מקצועית וגלעד כץ כמאמן ראשי. ביבנה מקווים להפוך לקבוצת הצעירים של ישראל.

לקראת עונתה השלישית בליגה הלאומית הצליחו ראשי המועדון בעצה משותפת ובתמיכתו של ראש העיר, צבי גוב-ארי, לגבש תכנית חדשנית שתוכל לספק את הכלים והתנאים הדרושים לילדי ונערי יבנה להגיע למיצוי מירבי של הכישורים והיכולות שלהם.

הנהלת הקבוצה בראשותו של היו"ר שאול דוד צירפה לשורותיה את שחקן נבחרת ישראל לשעבר, ליאור ארדיטי כיועץ מקצועי. כמאמן הקבוצה הוחתם גלעד כץ ולצידו מוטי דניאל כמנהל מקצועי. כל סגל הקבוצה הנוכחית, שכלל שחקנים כגיא קנטור, ארמונד וויליאמס, אלון שטיין, אסף הררי, דודו אסף ואור בן-גורן, יפוזר.

"אנו בונים את המועדון כך שיהווה 'חממה' לגידול שחקנים צעירים וישמש כבית לספורטאי יבנה והסביבה", אומר היו"ר שאול דוד ומוסיף כי "המטרה הראשונית היא להכשיר מספר מירבי של שחקנים לנבחרות הנוער והנערים". לגבי המטרות של קבוצת הבוגרים אומרים במועדון כי "המטרה שהוצבה היא חד משמעית- העפלה לליגת העל תוך שנתיים בעזרת שחקנים מתאימים מבית ומחוץ".

גלעד כץ, 40, מאמן הקבוצה, גדל ושיחק במכבי ת"א בכל נבחרות ישראל, במכללת קונטיקט בארצות הברית ובקבוצת לברקוזן מהליגה הראושנה בגרמניה. כץ אימן בעבר את מכבי ראשון לציון (ליגת העל) משמש כיום גם כעוזרו של מאמן נבחרת העתודה, אריאל בית- הלחמי. "בראש ובראשונה אנחנו בונים קבוצה שהשחקנים בה יקבלו את התשתית הדרושה על מנת להתפתח ולהתקדם", אומר כץ. "יש לי מטרה להשתמש בניסיון המצטבר שלי כמאמן וכשחקן ולנסות ליישם אותו ביבנה במתכונת של אימונים אישיים וקבוצתיים, אימוני כושר, תזונה נכונה ופסיכולוגיה".

ביבנה הודיעו על החתמתו של שחקן ראשון לעונה הבאה, אלכס צ'וברובי'ץ' (2.12) ששיחק בעונה שעברה באליצור כוכב יאיר ובימים אלה נמצא בבלגרד עם הנבחרת האולימפית. צ'וברוביץ' גדל בנתניה ועסק בכדורעף. בשנים האחרונות הוא עושה הסבה לכדורסל. הוא הגיע לאליצור רמלה ב 06/07, עונה לאחר מכן שיחק באליצור נתניה, בעונה שעברה הגיע לליגת העל במדי גלבוע/גליל אבל מהר מאוד עזב והצטרף לאליצור כוכב יאיר שם פרץ עם 11.8 נק' ו-10.8 ריב' למשחק.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();