"מאוד שמח להיות כאן"
ספסל ,28/06/2009

שעות ספורות אחרי שנחת בארה"ב, קיבל עמרי כספי את גופיה מס' 18 של סקרמנטו קינגס והוצג ביחד עם שתי בחירות הדראפט האחרות של הקבוצה באירוע חגיגי לעיני 3,000 צופים. היום צפוי הפורוורד להיפגש עם מאמן הקבוצה החדש, פול ווסטפאל.

אחרי שראה את הדראפט ההיסטורי של הכדורסל הישראלי בנוחות מקסימאלית בביתו שביבנה, עמרי כספי חזר להתרגל ללוח הזמנים התובעני של ה-NBA. שעות ספורות אחרי שנחת עם אימו אילנה בסן פרנסיסקו, כבר הוצג הפורוורד הישראלי בסקרמנטו ביחד עם שתי בחירות הדראפט האחרות של הקינגס באירוע פתיחת עונה חגיגי בו נכחו 3,000 אוהדים.

אתר "ניוז 10" של ABC מדווח כי השלושה - טייריק אוואנס שנבחר רביעי, כספי וג'ו ברוקמן שנבחר במקום ה-38 ועבר מפורטלנד ביחד עם סרחיו רודריגז - נראו בהלם קל מהאירוע, בו גם קיבלו גופיות של הקינגס: אוואנס מספר 13, כספי 18 וברוקמן 40.

"זה די חדש עבורי", אמר כספי לאוהדים", "לא ידעתי למה לצפות, אבל אני מאוד שמח להיות כאן ולראות שהאוהדים מרוצים מאיתנו ורוצים שנצליח". היום בשעות הבוקר שעון קאליפורניה, צפוי כספי להיפגש עם מאמנו החדש, פול ווסטפאל וכבר בעוד שבוע וחצי ישחק לראשונה במדי הקינגס בליגת הקיץ בלאס וגאס.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();