ליפשיץ נשאר באולם הפחים
ספסל ,25/06/2009

הרכז שהגיע לקבוצה רגע לפני העונה שעברה והפך לחלק חשוב בחמישייה, חתם לעונה נוספת. שוורץ: "הוא בחור מדהים שאנחנו מעריכים מאוד".

ליאור ליפשיץ חתם היום לעונה נוספת בהפועל חולון, ובכך הפך לשחקן הראשון שמבטיח את הישארותו במדי מחזיקת הגביע. כריס ווטסון עשוי להישאר אף הוא, אבל אורי קוקיה קרוב לעזיבה, כמו גם יהוא אורלנד שמחכה שהפועל ירושלים אליה הוא חוזר מהשאלה תחליט לגביו.

ליפשיץ, שלפני שנתיים הוביל את גבעת שמואל לליגת העל ונבחר לחמישיית המצטיינים בליגה, חתם בקיץ שעבר באודסה האוקראיינית, בה היה אמור לשתף פעולה עם בריאן טולברט. עם זאת, עוד לפני ששיחק משחק רשמי אחד הוא עזב ושבוע לפני פתיחת העונה חתם בחולון.

מהרגע הראשון הפך לרכז הישראלי הבכיר של הקבוצה ועלה בחמישייה בכל המשחקים. הוא רשם 4.4 נק', 2.1 ריב' ו-2.9 אס' במהלך העונה הרגילה ו-3.3 נק' במשחקי גביע המדינה, בו זכתה כזכור חולוניה. במהלך הפלייאוף העלה את ממוצעיו ל-6.6 נק' ובמשחק החמישי מול גליל/גלבוע הצטיין עם 14 נקודות והחטאה בודדת מהשדה, שלא עזרו להעפלה לפיינל פור בסופו של דבר.

הרכז הג'ינג'י, מעומר במקור, גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשל"צ, אך לא זכה לצ'אנסים רבים בקבוצה הבוגרת, ובעונת 05/06 עשה צעד חכם כאשר עזב למכבי פ"ת מהלאומית. שני משחקים גדולים שלו ברבע גמר גביע המדינה, שאילצו את גליל עליון להזיע במשך שתי הארכות בגומלין לפני הניצחון הדחוק, סידרו לו מעבר באמצע העונה לכפר בלום.

תחת עודד קטש, הוא המשיך בפריחה ורשם את ערב חייו כאשר במו ידיו הוביל את גליל לניצחון ב-15 הפרש על מכבי ת"א של פארקר, וויצ'יץ' וגרשון. עונה לאחר מכן התקרב הביתה וחתם באשקלון, אבל פציעה בקדם העונה הקשתה עליו והוא סגר עונה מאכזבת למדי. לפני שנתיים כאמור ירד ללאומית והיה מצוין במדי הגבעה. חולון תהיה הקבוצה הראשונה בה הוא משלים שנתיים רצופות מאז תחילת דרכו כמקצוען במכבי ראשל"צ.

"ליאור הוא בחור מדהים ושחקן שאנחנו מעריכים מאוד", פירגן היום יו"ר הקבוצה טובי שוורץ, "היה לנו ברור שהוא יהיה ההחתמה הראשונה שלנו לעונה הקרובה".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();