שבוע לדראפט: כספי בסטאטוס-קוו
ספסל ,18/06/2009

בעוד שבעה ימים בדיוק ייבחר עמרי כספי בדראפט, לאחר שלא ניצל את הזכות למשוך את שמו בדדליין שפג השבוע. רוב האתרים עדיין מדרגים את הפורוורד בשלהי הסיבוב הראשון כשהבחירות ה"פופולריות" ביותר הן סקרמנטו ב-23 ושיקאגו ב-26. בדראפט-דיפו: זינוק של תשעה מקומות!

שבוע בלבד נותר עד יום הדראפט, בו צפוי עמרי כספי להפוך לבחירה הישראלית הגבוהה אי-פעם ובתקווה גם הראשונה בסיבוב הראשון. בלילה שבין יום שני לשלישי פג המועד האחרון למשיכת שמות מהדראפט, וכספי שעשה זאת בשנה שעברה, החליט להישאר הפעם ולהעמיד את עצמו לבחירה. יש לציין כי כספי היה יכול לוותר גם השנה על הבחירה, שכן כל מועמד לדראפט יכול למשוך את שמו פעמיים.

שחקנים שכן משכו את שמם ולאדימיר דאסיץ' המונטנגרי, גאני לוואל מאוניברסיטת ג'ורג'יה טק ודמיון ג'ונס מטקסס, כאשר שני האחרונים יחזרו לעונה נוספת בקולג'. שמות בולטים אחרים שיחזרו לשחק ב-NCAA הם לוק הרנגודי, כוכבה של נוטר דיים שינסה לשפר את הרושם הקבוצתי של העונה שעברה וגריויס ואסקז הרב-גוני ממרילנד.

בגזרת התחזיות, שהפכו השבוע כאמור לעוד יותר משמעותיות עקב זריקת מספר שמות לפח, אין הרבה חדש. כספי עדיין נמצא על הגבול שבין מקומות 23 ל-35, וכפי שזה נראה כרגע, יש בהחלט סיבות לאופטימיות שעד סוף הסיבוב הראשון, נשמע את שמו. אתר REAL GM, שבשבוע שעבר הקפיץ את כספי למקום ה-20, הוריד אותו שלושה מקומות, אבל בדראפט-דיפו לעומת זאת זינקו המניות שלו גבוה מאוד.

בגזרת מכבי עדיין מקווים שגם אם כספי ייבחר בסיבוב הראשון, תעדיף הקבוצה הבוחרת להחזיר אותו לשנת שפשוף נוספת באירופה. השבוע אף פורסם ב"מעריב" שמכבי ת"א מתכננת להחתים את דייויד בלות'נטאל על חוזה ייחודי לעונה הקרובה, עם אופציה לביטול תמורת סכום סמלי אחרי שלושה שבועות, זאת כמובן במידה ותתעורר מחדש האפשרות שכספי ישוב ללבוש צהוב.

תחזיות אתרי המוק (בסוגריים: השינוי לעומת יום ה' שעבר)
ריל ג'י.אם - בחירה מס' 23 ע"י סקרמנטו קינגס (ירידה של שלושה מקומות)
ESPN (צ'אד פורד) - בחירה מס' 23 ע"י שיקאגו בולס (אין שינוי)
דראפט.נט - בחירה מס' 23 ע"י סקרמנטו קינגס (עלייה של מקום אחד)
הופס איי.קיו - בחירה מס' 24 ע"י פורטלנד טרייל בלייזרס (אין שינוי)
דראפט דיפו - בחירה מס' 24 ע"י פורטלנד טרייל בלייזרס (עלייה של תשעה מקומות)
דראפט אקספרס - בחירה מס' 26 ע"י שיקאגו בולס (אין שינוי)
הופס הייפ - בחירה מס' 26 ע"י שיקאגו בולס (אין שינוי)
באקסטבול פינד - בחירה מס' 26 ע"י שיקאגו בולס (אין שינוי)
MyNBADraft - מקום 28 ע"י מינסוטה טימברוולבס (ירידה של מקום אחד)
דראפט אמפייר - בחירה מס' 28 ע"י מינסוטה טימברוולבס (אין שינוי)
דראפט-פרס: בחירה מס' 30 ע"י קליבלנד קבאלירס (ירידה של שישה מקומות)
ספורטס טו דיבייט - בחירה מס' 34 ע"י דנבר נאגטס (אין שינוי)
הופס אדיקט - עדיין לא נכלל (תחזית שכוללת בחירות סיבוב ראשון בלבד)






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();