רבי. עובר מרמלה לעפולה



רבי יאמן את עפולה
ספסל ,14/06/2009

מאמן נבחרת ישראל לנשים, שנפרד בסיום העונה שעברה מאליצור רמלה אחרי שלוש עונות ושני דאבלים, ידריך לראשונה קבוצת גברים ויעשה זאת בעולה החדשה לליגת העל מהעמק. "אני רואה בזה אתגר גדול, תוך שבוע-שבועיים נדע מי נגד מי", סיפר לאתר המנהלת.

בגיל 41.5, פותח אלי רבי בקריירת אימון גברים. מאמן נבחרת ישראל לנשים, שעשה את כל קריירת האימון בליגת הנשים, סיכם את תנאיו בהפועל עפולה, העולה החדשה לליגת העל, בה יחליף את שרון אברהמי שעזב להפועל אוסישקין מהארצית.

רבי החל את דרכו בקבוצת הנשים של בני יהודה, שם גם הכיר את אישתו אריאנה ששון, אחותו של שרון מהפועל ירושלים. משם המשיך למכבי רמת חן וגם אותה הצעיד לגמר הפלייאוף. לפני ארבע עונות ירד אלי רבי לליגה הלאומית ועזר לאליצור רמלה - שירדה מסיבות בירוקרטיות - לחזור לליגה הבכירה וכבר באותה עונה לזכות בדאבל.

לפני שנתיים הוביל את הרמלאיות לתואר כפול נוסף ולחצי גמר היורוקאפ. בעונה החולפת, שהתאפיינה בקיצוצי תקציב ובשינויים רבים בסגל, הצליחה רמלה להשתחל לגמר הפלייאוף כנגד כל הסיכויים ואפילו גנבה משחק אחד מרמה"ש.

במקביל הוביל רבי את נבחרת הנשים לשתי אליפויות אירופה רצופות, אשר האחרונה שבהן הסתיימה רק בשבוע שעבר. בעוד חודשיים אמורה להסתיים ההתקשרות שלו עם איגוד הכדורסל, אך המאמן שהדריך בעבר גם את נבחרת הנערות והעתודה כבר הביע את רצונו להמשיך.

יש לציין כי עוזרו של רבי בנבחרת הבוגרות, טל נתן, עשה לפני חודש את המעבר לכיוון השני. נתן עבר לכדורסל הגברים לפני שנה וחצי והדריך את הפועל באר-שבע מהליגה הלאומית. לאחר פירוק הקבוצה, הוא היה אמור להחליף את רוני צוקרמן באליצור יבנה, אך מהלך זה לא יצא אל הפועל ובעונה הבאה הוא יחזור לליגת הנשים, כאשר יאמן את אליצור חולון.

בראיון לאתר המנהלת סיפר רבי: "אני רואה בזה אתגר גדול, ואני מקווה שהפועל עפולה ביחד איתי תעשה עונה טובה, שכולנו נהיה גאים בה. אני באופיי לא מקטין ציפיות אבל זה עדיין מוקדם מדי כדי להגדיר מטרות. נשב עם האנשים ונלמד את העסק ותוך שבוע-שבועיים נדע מי נגד מי ונציב מטרות יותר ברורות. אני איש מקצוע ובן אדם מאוד ביקורתי כלפי עצמי, חובתי לספק את הסחורה. אני מאמין בעצמי ומקווה מאוד שהדברים יסתדרו כמו שאני רוצה".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();