סוואן נשאר בעמק
ספסל ,05/06/2009

גליל/גלבוע החליטה לממש את האופציה שלה על הרכז האמריקאי הצעיר שהגיע במהלך העונה וסיכמה איתו על הישארותו גם לעונה הבאה. הוא הזר הראשון שחותם לעונה הקרובה.

אייזיה סוואן הוא הזר הראשון שמסכם לעונה הקרובה. גליל/גלבוע מימשה את האופציה שהייתה לה בחוזה עם הרכז האמריקאי והשאירה אותו לעונה נוספת. בקבוצה מקווים גם להחתים בקרוב את בריאן רנדל ובריאן רוברטס, אך אלו צפויים למצות קודם את אופציית ה-NBA במחנות טרום העונה.

סוואן הגיע לגליל/גלבוע במהלך הסיבוב השני, כמחליף "זמני" על חוזה לשבועיים לגוני יזרעאלי שסבל ממתיחה בגיד אכילס. סוואן הרשים ביכולתו וקנה לעצמו הארכת חוזה עד תום העונה, בה רשם 8.1 נק', 1.9 ריב' ו-1.1 אס' עם 52% לשלוש. במשחקי הפלייאוף הוא ירד ל-6.0 נק' ו-2.7 ריב', כשהוא מסיים את העונה עם רצף של שישה משחקים בחד-ספרתי.

סוואן הוא בוגר טרי של אוניברסיטת פלורידה סטייט, בה רשם בעונת 07/08 ממוצעים של 11.8 נק', 2.8 אס', 3.1 ריב' ו-1.1 חט'. הגארד האתלטי פתח את העונה שעברה באימולה בה רשם 13.5 נק' ו-2.8 ריב' במדי הקבוצה שהשתרכה במקום האחרון בליגה השנייה באיטליה. לאחר מכן נשאר באותה ליגה ועבר לסקפאטי, אך אחרי משחק אחד בלבד שוחרר והגיע לגליל/גלבוע.

אחת הסיבות לחיזוק הקבוצה היא פציעתו של גוני יזרעאלי, שסובל ממתיחה בגיד אכילס וייעדר בין שבועיים לשלושה. כמו כן מתלבטים עדיין בקבוצה לגבי מתן נאור שנבחן במהלך השבוע האחרון.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();