האיגוד פנה לברק בעניין רות'בארט
ספסל ,03/06/2009

שר הביטחון אהוד ברק התבקש להתערב בהחלטה שלא להעניק לרוברט רות'בארט מעמד של ספורטאי מצטיין ובכך למנוע ממנו השתתפות במשימות השונות של נבחרות ישראל הקיץ. שי שני: "ההחלטה עושה עוול לרוברט שעומד בקריטריונים".

איגוד הכדורסל בישראל הוציא הבוקר (ד') מכתב לשר הביטחון, אהוד ברק, בבקשה לדון מחדש ולהתערב בהחלטת שלטונות צה"ל לדחות את המלצת איגוד הכדורסל והוועדה לספורטאים מצטיינים, להכיר ברוברט רות'בארט, שחקן נבחרת ישראל כספורטאי מצטיין.

משמעות ההחלטה של צה"ל היא שרות'בארט, הנמנה גם על סגל הנבחרת האולימפית, לא יוכל להשתתף במסעות נבחרת ישראל באליפות אירופה לבוגרים שתתקיים בחודש ספטמבר בפולין, ובמשחקי הנבחרת האולימפית אשר תצא במהלך חודש יולי השנה, למשחקי האוניברסיאדה שיתקיימו בבלגרד.

באיגוד הכדורסל מביעים תמיהה על החלטת גורמי הצבא ובראשם מפקד מיט"ב, אל"מ גבי אגמון, כיוון שרוברט רות'בארט שהינו חייל בודד, עלה לישראל על מנת לשרת את המדינה כחייל וכספורטאי בצמרת הכדורסל הישראלי.

באיגוד הכדורסל מקווים כי משרד הביטחון יתערב במהרה וישנה את החלטת ראש מיט"ב אשר לא נימק את החלטתו, זאת כדי שרות'בארט יוכל להשתתף במשימות הלאומיות העומדות בפני נבחרות ישראל.

יו"ר איגוד הכדורסל, שי שני: "קיבלנו בתדהמה את החלטת שלטונות הצבא בעניינו של רוברט. ההחלטה עושה עוול לשחקן שהינו ללא ספק שחקן מצטיין העומד בכל הקריטריונים הדרושים לקבלת המעמד מהצבא. מדובר בהחלטה המהווה מכה קשה לנבחרת האולימפית של ישראל המצויה בהכנות האחרונות למשחקי האוניברסיאדה המהווים את אליפות העולם לנבחרות עד גיל 24".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();