אברהמי. נפרד מעפולה



עלייה וקוץ בה
ספסל ,01/06/2009

הפועל עפולה הודיעה ששרון אברהמי לא ימשיך איתה לליגת העל למרות ההעפלה מהלאומית. עבור המאמן הצעיר זוהי הפעם השנייה ברציפות בה הוא נפרד מקבוצה אחרי עלייה.

העולה החדשה לליגת העל, הפועל עפולה, שחררה הודעה לעיתונות בה נמסר כי תחפש מאמן אחר לעונה הקרובה במקום שרון אברהמי. "אנחנו מודים לשרון על התרומה שלו לעלייה לליגת העל, ומאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו", לשון ההודעה.

אברהמי, שהוביל העונה גם קבוצת הנוער של הפועל עמק יזרעאל לגמר גביע המדינה, העלה עונה קודם לכן את אליצור קרית אתא לליגה הבכירה, אך גם ממנה נפרד במהלך הפגרה. המועמדים הבולטים להחליפו הם עופר ברקוביץ', חנוך מינץ, רובי בלינקו וכן אלי רבי, מאמן נבחרת הנשים שנפרד מאליצור רמלה אחרי שלוש שנים מוצלחות ומעוניין לעבור לליגת הגברים.

בניגוד למצב בקרית אתא, בו העפילו חניכיו של אברהמי לליגה הבכירה כנגד כל הסיכויים, העונה בעפולה הייתה מלאה בעליות וירידות. על אף הסגל המרשים שנבנה בעמק, סיימה הקבוצה את העונה הרגילה רק במקום השלישי במאזן מאכזב של 11:15. בפלייאוף היא עברה בקושי רב את נס ציונה ולב השרון שהערימו עליה קשיים לא מעטים, אך בסדרה חסרת המשמעות למעשה מול נתניה על האליפות היא הפסידה פעמיים בהפרש מצטבר של 42 נקודות.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();