הנינג מצטרף לר"ג
ספסל ,05/02/2009

הפורוורד ששיחק בשלוש השנים האחרונות בליגות הסקנדינביות השונות יחזק את קבוצתו של עמיר עוזי, אחרי ששוחרר מבארונס ריגה הלטבית לפני כחודשיים.

אדריאן הנינג (26, 2.03 מ') חתם הבוקר בעירוני ר"ג. הוא מצטרף בכך ללמונט ג'ונס שחתם על חוזה מבחן בשבוע שעבר ולרביעייה הקיימת הכולל את כרמלו לי, ג'וש גומז, אנתוני מיילס ומייק הלמס. הוא ינחת כבר הלילה בארץ ויערוך את הופעת הבכורה שלו מול חולון.

הפורוורד האמריקאי הוא בוגר אוניברסיטת אוסטין פי 2004, בשורותיה שיחק ארבע שנים. בעונתו השלישית העמיד לראשונה ממוצע דו-ספרתי והרשים עם 15.4 נק', אך כסיניור נחלש מעט והעמיד שורה סטטיסטית של 13.6 נק', 6.2 ריב' וחצי חסימה למשחק.

תחנתו הראשונה כמקצוען הייתה בסקוטיש רוקס הבריטית, בה שיחק יחד עם דונאלד קול, אקס-גליל עליון. אחרי ששיחק בליגת ה-WBA תקופה קצרה, עבר לקפלאביק האיסלנדית, אך גם בה לא נשאר זמן רב. את האביב הוא העביר בפלאמנגו הברזילאית ואת הקיץ בטאמפיקו המכסיקנית, ושוב חזר לסקנדינביה.

בעונת 06/07 שיחק באסקר אליאנס הנורבגית, אבל אחרי עשרה משחקים עזב עם ממוצע של 16.6 נק'. בעונה שעברה עבר לפינלנד ועזר ללאפינראנטה לזכות בגביע המקומי (17 נק' ו-11 ריב' בגמר), כשהוא רושם בליגה 22.3 נק', 7.7 ריב' ו-1.4 חס' למשחק, כמו גם שיא קריירה של 47% מעבר לקשת, שזיכו אותו בבחירה לחמישיית המצטיינים השניה בליגה.

כמו כן הצטיין אשתקד ביורוקאפ כאשר הוביל את המפעל עם 20.6 נק', מה שהכניס אותו למשחק האולסטאר של פיב"א בו קלע 14 נק' בניצחון שאר העולם על האירופאים, 116:118. את העונה הנוכחית פתח הנינג בבארונס ריגה לצד דמיטריוס אלכסנדר, אך לפני כחודשיים החליט המאמן קרליס מוז'ניקס לשחררו כאשר הבין כי לא מדובר בשחקן פנים כמו שהוא חשב, אלא יותר ב-3.5. עד שחרורו רשם בליגה הבלטית 7.6 נק', 4.9 ריב' ו-0.6 חס'.

הנינג מפגין כישורים אתלטיים







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();