וויליאמס עובר לנהריה
ספסל ,19/01/2009

אחרי ווייט, באטיסטה ואלטון בראון, גם ג'ייסון וויליאמס מצטרף לרשימת העוזבים את מכבי ת"א. הפורוורד, שנבחר לחמישיית העונה אשתקד במדי בני השרון, יפגוש אותה כבר מחרתיים ברבע גמר הגביע.

אחרי חצי שנה לא פשוטה, נפרד היום ג'ייסון וויליאמס ממכבי ת"א. הוא יסיים את העונה בעירוני נהריה, בה יתפוס את מקומו של טוני וושהאם ששוחרר בשבוע שעבר בעקבות בעיות משמעת וחוסר שביעות רצון הדדית בין הצדדים.

וויליאמס הגיע למכבי בתחילת הפגרה ביחד עם אפי בירנבוים ורועי חגאי שהביאו אותו איתם אחרי שנתיים מוצלחות מאוד בבני השרון. הפורוורד, שתחנתו הראשונה באירופה אחרי קריירת מכללות בטקסס אל-פאסו, נבחר לחמישיית המצטיינים של ליגת העל אשתקד והוביל את הקבוצה לשלושה ניצחונות על מכבי.

במשחקי ההכנה ופתיחת העונה הוא עוד היה בורג חשוב ברוטציה, אבל מאז החלפתו של אפי בפיני גרשון, הוא נסוג מאוד במעמדו והפך למעשה לשחקן ה-12 של הקבוצה, כשאת רוב המשחקים הוא רואה במשך 40 דקות מהספסל.

בתשעה משחקי ליגה הוא רשם 4.3 נק', 3.4 ריב' ו-1.3 אס' בממוצע, בעוד ביורוליג הוא שותף לשישה משחקים בהם תרם 3.3 נק', 2.2 ריב' ו-0.7 אס', כשהוא מדורג אחרון במפעל עם 21.1% עלובים מטווח השתיים, פחות מחצי מאחוזיו מעבר לקשת (42.9%).

וויליאמס הוא הזר הרביעי שנחתך העונה ממכבי ת"א, שמעולם לא החליפה כ"כ הרבה שחקנים במהלך העונה. קדמו לו רודני ווייט ששוחרר אחרי משחק רשמי אחד בלבד, אסטבאן באטיסטה שעזב בחודש שעבר ואלטון בראון שנפרד מהצהובים לפני הפגרה בתום פחות מחודש בשורותיהם.

וויליאמס ישתף פעולה בנהריה עם ניצן חנוכי, ששיחק איתו בשנתיים האחרונות בבני השרון ואתמול קלע שיא עונה של 17 נקודות בניצחון המרשים בראשל"צ. משחקו הראשון בקבוצה יהיה כבר מחרתיים בחוץ נגד האקסית מהשרון, ברבע גמר גביע המדינה (18:00, ערוץ 1). משחקו הראשון מול מכבי ת"א יהיה בעין שרה במחזור ה-14.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();